'DUBROVNIK JE PREDALEKO' Roko objasnio zašto ništa od McDonaldsa u Gradu
Ostatak priopćenja donosimo u cijelosti.
"Najnovija primljena poruka je, zapravo, pitanje urednice vrlo čitanog dubrovačkog portala, koje glasi:
"Ako postanete vijećnik u Gradskom viječu Grada Dubrovnika, hoćete li se zalagati za transparentno sufinanciranje lokalnih medija?"
Odgovor:
Transparentnost se postiže javnim natječajem (tako Grad Dubrovnik ne prakticira), a ne tajnim pogodbama prema pravilima koje važe za "jednostavnu javnu nabavu", uz prijeteći uvjet da medij, koji je korisnik subvencije, mora prenositi ("copy - paste") sve ono što se objavi na službenoj web stranici Grada Dubrovnika. Medij ne smije biti "PR" služba Grada Dubrovnika, jer je "režimski žurnalizam" oprečan profesionalnom novinarstvu.
Nepolitička građanska lista, br. 7, će se zalagati za subvencioniranje troškova (lokalnih) medija, koji strogo poštuju novinarsku struku.
Izdvajam i poruku jednog građanina, koji pita, da li bih se zauzeo za "McDonald's" ili za "KFC"?
Odgovorio sam mu da je direktor "McDonald's" za Hrvatsku nedavno izjavio, kako je građanima Hrvatske (kao konzumentima) Dubrovnik predaleko, zatim da transport namirnica dijelom prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu, te da su cijene nekretnina previsoke (što se odražava na zakup poslovnog prostora), pa da zato "McDonald's" još nije spreman za dubrovačko tržište. Riječ je, dakle, o čisto ekonomskoj računici tvrtke "McDonald's". Pretpostavljam da slično kalkuliraju i u "KFC".
Molim sugrađane da mi pišu na email:
kako bih njihove želje, ideje, sugestije i prijedloge mogao izlagati na sjednicama Gradskog vijeća.
Nikoga neću iznevjeriti, jer:
ROKO NIJE NA PRODAJU !" piše Roko.