OVO JE SVJETLO NA KRAJU TUNELA Dubrovnik bi krajem ljeta i u rujnu mogao biti pun

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DD
Iako se očekivalo da će britansko tržište nakon najave popuštanja mjera protiv širenja pandemije pohrliti na rezervaciju ljetnog odmora, čak i organizatori putovanja koji redovito prate tržište ugodno su iznenađeni rastom bukinga.

Iz EasyJeta su tako objavili rast rezervacija letova iz Britanije za ovo ljeto za više od 300 posto u odnosu na prije tjedan dana, a rezervacije za pakete za ljetni odmor povećane su im za više od 600 posto u odnosu na tjedan dana ranije.

Organizator putovanja TUI UK prijavljuje rast bukinga za 500 posto u odnosu na prije tjedan dana, a iz Jet2 otkrivaju da je rast iznad 600 posto. Na stranicama Skyscanner u samo jednom danu imali su rast broja rezervacija za 69 posto.

Kako neslužbeno doznaje Poslovni.hr, TUI UK za Hrvatsku trenutno bilježi 66 posto veći broj rezervacija nego u istom periodu prošle godine, a od toga je više od pola bukinga za Dubrovnik, i to za kolovoz i rujan.

“Kako sada stvari stoje, na predsezonu u Hrvatskoj svatko ozbiljan neće računati. Njemačka, Nizozemska, Austrija, Belgija neće otvarati putovanja prije 15. svibnja ili početka lipnja, Skandinavce ne očekujemo prije srpnja. Trenutno se najbolje prodaju kolovoz, rujan i čak listopad, što bi svi dionici iz hrvatskog turizma trebali uzeti u obzir i potruditi se da što bolje profitiraju na tom interesu koji bilježimo kod tržišta. Sudeći prema ovom optimizmu koji konačno vidimo, Dubrovnik bi krajem ljeta i u rujnu mogao biti pun, kao i Split, dok će Istra i Kvarner imat će benefite kao autodestinacije”, otkriva izvor Poslovnog.hr iz TUI-a.

I dalje se ne otkrivaju konkretne brojke jer su polazišta za ovaj skok svima niska, no organizatori putovanja vide svjetlo na kraju tunela, jer reakcija kakvu je pokazalo britansko tržište može se manje-više očekivati kod drugih tržišta, u trenutku kad im njihove vlade, ili Europska komisija otvori mogućnosti za putovanja.

Hrvatska tu može imati prednosti ako odradi kampanje kako spada, i fokusira se pogotovo na kraj ljeta i čak posezonu koja bi mogla zablistati. Iako im je Španjolska omiljena destinacija, Britanci još uvijek tamo nisu dobro došli zbog britanskog soja virusa, kao ni u Francuskoj.

Popularni Članci