DUBROVČANI KRITIZIRALI CA: 'Ovako se ponašate jer imate monopol, valjda ćemo se dokopati Dubrovnika nekako!'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Croatia Airlines

Dvoje Dubrovčana, temeljem svojih negativnih iskustava s Croatia Airlinesom, navedenoj su kompaniji uputili kritike putem društvenh mreža. 

Kako su pojasnili za Dubrovački dnevnik, prvo negativno iskustvo se dogodilo jednom od njih u srijedu, kad je let kasnio 40 minuta. U četvrtak je let iz Dubrovnika za Zagreb prebačen sa 17.40 na 21.00 sati kojim je letio drugi Dubrovčanin. Međutim, bez problema nije mogao proći ni njihov povratak. Ponovno je došlo do kašnjenja, a odlučeno je kako se neće ići direktno za Dubrovnik, kako je i najavljeno, nego će se prvo stajati u Splitu. Informaciju su dobili na šalteru, bez objašnjenja, a pilot se naknadno ispričao te kazao kako je do situacije došlo zbog servisa na drugom avionu. 

Svoja loša iskustva s navedenom kompanijom odlučili su podijeliti na njihovoj službenoj Facebook stranici, a što su napisali, pročitajte u nastavku. 

Popularni Članci