Djelatnici TZ-a u Aziji prezentirali Dubrovnik kao grad koji spaja prestiž, povijest i vrhunsku uslugu
Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je sudjelovala na Roadshow 2025 u Aziji, organiziranom uz podršku Miki Reps, jednog od vodećih turoperatora s Dalekog Istoka. Ovaj roadshow dio je strateške promocije regije kao atraktivne destinacije za putnike iz Azije te je ove godine obuhvatio Manilu, Bangkok i Jakartu.
Od 24. do 28. veljače, roadshow je okupio ključne dionike i profesionalce u turističkoj industriji, koji su imali priliku upoznati se s raznolikom turističkom ponudom Dubrovnika – od UNESCO-ve svjetske baštine, kulturnih i avanturističkih iskustava, do luksuznih smještajnih kapaciteta i autentične gastronomije. Dubrovnik, s bogatom kulturnom i povijesnom baštinom, istaknuo se kao vrhunska destinacija za grupna putovanja, nudeći jedinstvena iskustva. Kroz tematske događaje, luksuzne gala večere i autentične lokalne doživljaje, Dubrovnik pruža programe koji spajaju prestiž, povijest i vrhunsku uslugu.
Sve prezentacije završile su dodjelom atraktivnih nagradnih boravaka u Valamar Riviera d.d., Sun Gardens Dubrovnik i Hotelu Dubrovnik Palace. Tako je u Manili sudjelovalo više od 80 entuzijastičnih agenata i turoperatora, preko 50 sudionika u Bangkoku, a roadshow je zaključen predstavljanjem agentima u Jakarti.
Na prezentacijama su sudjelovale renomirane turističke agencije i organizacije, uključujući INTours, Visit Ljubljana, Maistra Hotels, Sava Hotels, IHG Hotels (Intercontinental Hotel Ljubljana), TZ Istarske županije, Turističke zajednica grada Zagreba, Fortuna Tours (Bosna i Hercegovina) te Turistička zajednica grada Dubrovnika. Ova tržišta karakterizira kontinuirana potražnja za putovanjima tijekom cijele godine, a promocija Dubrovnika posebno je fokusirana na razdoblje od 1. studenog do 1. svibnja kako bi se potaknuli posjeti izvan glavne sezone i osigurao cjelogodišnji turizam.