Dim u avionu easyJeta: 'Sve se odigralo u tren oka, problem je brzo saniran, nikakve drame nije bilo'
Stanje pripravnosti nakratko je sinoć proglašeno u dubrovačkoj Zračnoj luci nakon što je posada zrakoplova Airbus A320 kompanije easyJet prijavila kako se u kabini pojavio dim.
Dubrovački dnevnik zatražio je komentar od Zračne luke Ruđera Boškovića odakle su odgovorili kako su putnici evakuirani, kako se postupilo po svim pravilima i procedurama, a zrakoplov je naposljetku poletio prema destinaciji.
„Možemo potvrditi da je u Zračnoj luci Ruđer Bošković zabilježen izvanredan događaj uslijed dojave o dimu u zrakoplovu. Postupili smo u skladu s planom i procedurama za takve situacije, pri čemu su aktivirane sve nadležne hitne službe. Svi putnici su sigurno iskrcani iz zrakoplova.
U 22:46 sati, zrakoplov je poletio prema odredištu.
Zahvaljujemo svim službama na brzoj reakciji, kao i putnicima na suradnji“, odgovorili su iz Zračne luke Dubrovnik.
Prema neslužbenim informacijama, sve je odrađeno u kratkom roku i vrlo profesionalno. Izvori koji su putovali nam tvrde kako se sve odvilo veoma brzo – brzo su donesene skale, putnici su izašli, a kad je problem saniran, nastavili su prema destinaciji. Posebnu ulogu su pritom odigrali vatrogasci koji su, kako nam kažu izvori, reagirali vrlo profesionalno. Prema informacijama s kojima raspolažema, problem je riješen 'u tren oka', a nikakve posebne drame nije bilo.
Ovim putem vrijedi pohvaliti Začnu luku, ali i hitne službe jer su po svemu sudeći, odlično reagirali.
IBM