test

BUDUĆNOST JE U POLJSKIM TURISTIMA? Grkeš: Na postojećim tržištima je zagušenje, svojim novcima organiziramo 'FAM trip' Poljaka u Grad

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Vrijeme je za okrenuti se očito nekim tržištima koja inače ne bi nazvali standardnima.

Tako se RebranD kojeg su pokrenule dubrovačke poduzetnice Slavica Grkeš i Martina Pavleković okrenuo poljskom tržištu.

- Za mjesec dana imamo organiziran FAM trip Poljaka koji dolaze tu se upoznati s destinacijom. Za sad znamo da će ih biti 12 i dat ćemo sve od sebe da im približimo sve ono najbolje što nudimo, kako sami Grad tako i županija - govori Slavica Grkeš za Dubrovački dnevnik.

- Zbog situacije u cijeloj Europi, okrenuli smo se nekim drugim tržištima jer na postojećim emitivnim tršištima je već zagušenje. Posljednjih godina smo napravili dobre reklame destinacije i ne postoji tamo više ništa što bi ovisilo o nama. Oni diktiraju početke putovanja i liste po principima semafora. Prvo od ta tri tržišta koja ciljamo za ovu godinu i ubuduće je Poljska gdje je danas počela intenzivna kampanja RebranDa za ovu sezonu. Zanimljiv je podatak da je 78% Poljaka izraziloželju za putovanjem u ovoj godini. - objasnila je ona.

Kaže da će druga dva tržišta ubrzo otkriti.

- Druga dva tržista ćemo otkriti ubrzo, tamo također imamo ljude koji rade pripreme kampanje koje će krenuti brzo - dodaje.

- Sada smo u organizaciji daljnjih snimanja i produkcije materijala za promociju i dalje radimo na promotivnim materijalima za predstavljanje destinacije. Zahvalni smo svim partnerima koji nas podržavaju kroz ovaj projekt i jako smo zadovoljni s tijekom situacije s obzirom na to da su novčana sredstva s kojima sve ovo  financiramo isključivo vlastita, a znamo svi da 18 mjeseci ne radimo - objasnila je Slavica Grkeš.

V.S.

Popularni Članci