test

NIŠTA SLATKIŠI I BRZA HRANA Ideje za zdrave obroke koje lako možete pripremiti svojoj djeci

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: jolopes / Fotolia
Biti roditelj je posao s punim radnim vremenom i puno toga se mora obaviti svaki dan. Doslovno imate male ljude koje morate održati na životu - pobrinuti da budu čisti, odjeveni, nahranjeni i spremni za sve što se događa u njihovom danu.

Dakle, kada je u pitanju pakiranje ručka za školu, često nećete imati vremena za smišljanje najzdravijih opcija i umjesto toga ćete zgrabiti štogod imate u kući. No, ako želite promijeniti ručak za svoje mališane, savjeti Louise Mason, nutricionističke terapeutkinje su itekako vrijedni.

Louise je podijelila svoja razmišljanja o idealnim namirnicama koje bi roditelji trebali spakirati u kutiju za ručak svog djeteta, a također je predložila i neke zdravije alternative uobičajenim grickalicama koje djeca vole.

- Kako bi osigurali da djeca dobiju pet obroka dnevno, odaberite humus s malo sjeckane mrkve, krastavca i celera. On je pun proteina koji pomažu u održavanju razine energije. Uz to dodajte sezonsko svježe voće koje možete narezati i staviti u različite posude/vrećice - savjetovala je.

- Voće i povrće bi trebalo biti raznoliko i raznobojno. Također, još jedna dobra opcija za proteine ​​su kuhana jaja, a ako jedu meso, uključite u obrok kvalitetne kriške piletine ili falafel. Kako bi popravili dozu ugljikohidrata, dodajte zobene kolače u kutiju za ručak, ili kvalitetan kruh od kiselog tijesta - nastavila je.

Što se tiče grickalica, Louise preporučuje da napravite domaće energetske kuglice. One su prepune proteina i zdravih masti te su time savršene za vrijeme odmora ili za užinu nakon škole. Izrada tih kuglica nakon škole za sljedeći dan može biti izvrsna aktivnost za cijelu obitelj koja potiče djecu da isprobaju nove kombinacije namirnica. Ako nemate vremena, možete uzeti i one iz trgovine, samo provjerite da nemaju puno šećera, objašnjava Louise.

Smoothieji su također izvrstan obrok kad djeca dođu iz škole i mogu biti odličan način da navedete djecu da jedu više povrća. Špinat, kuhane tikvice ili slatki krumpir i avokado mogu se lako prikriti s voćem i mlijekom ili kokosovom vodom, a možete dodati i lanene sjemenke.

- Ovo je savršeno za uključivanje djece u pripremu. Smjesa od smoothieja se također može dodati u kalupe za sladoled i zamrznuti. A roditelji mogu biti jako inovativni što se tiče zdravih snackova. Na primjer, možete od narezane jabuke složiti sendvič s maslacem od kikirikija - dodala je.

Čips - umjesto toga držite se voća ili, ako već žele jesti čips, probajte im umjesto običnih čipsa dati onaj od povrća, štapiće od povrća ili čips od leće koji nemaju arome ili pojačivače okusa.

Čokoladne pločice - Zamijenite čokoladne pločice energetskim kuglicama ili s nekoliko kockica kvalitetne tamne čokolade.

Sladoledi - Odbacite obični sladoled i pokušajte ga sami napraviti sa sezonskim voćem ili čak s okusom bosiljka, što je iznenađujuće ukusno. Ili pokušajte zamrznuti grčki jogurt s medom, prenose 24sata

Popularni Članci