Nekome tko dolazi iz Dubrovnika zaista je nevjerojatno doživjeti što se u turističkom Splitu može pojesti i popiti za 50 kuna
Postajemo sve više Dubrovnik, boje se Splićani crnog scenarija
Posljednjih godina turizam u Splitu strahovito je buknuo i sa sobom donio brojne pozitivne i negativne stvari baš kao što je to slučaj bilo gdje u svijetu. Svjesni su Splićani da ih turizam drži na životu, ali s druge strane ne sviđa im se što u centru grada nema više lokalnog štiha, što cijene neprekidno bujaju, što je sve podređeno turistima...
-Postajemo sve više Dubrovnik – boje se Splićani crnog scenarija.
Međutim, koliko god je istina da Split sve više poprima obrise Dubrovnika – pogotovo Dioklecijanova palača – ipak su ta dva grada još uvijek nebo i zemlja, a zbog geografskih specifičnosti, vjerojatno će takvi i ostati. Dubrovnik se teško širi zbog čega neprekidno divljaju cijene nekretnina, a Split još uvijek ima prostora u Kaštelima, pogotovo sada kada je u promet puštena brza cesta koja je Dubrovčanima, Župljanima i Konavljanima desetljećima sanak pusti.
Upravo zato jer je Split veći, koliko god turistički rastao, zadržao je neka autentična mjesta gdje se čovjek osjeća kao kod kuće. Jedno od takvih lokacija je i Gostionica Apollo 11 koja se nalazi u širem centru grada, a gdje se u domaćoj atmosferi može pojesti topli obrok za jeftine novce. Većina jela poput punjenih paprika, sarma, polpeta, tripica… dođe svega 35 kuna, a pašticada, pečena teletina, bakalar, crni rižot i razna divljač s njokima dođu između 40 i 45 kuna. Juha i salate su 10 kuna. Porcije su ukusne i obilne.
Što se tiče cijena pića i ona su super povoljna. Coca-cola 12 kuna, gemišt 7 kuna, kava s mlijekom 6 kuna, a čaj 5 kuna. Znači za svega 50-60 kuna može se pojesti velika, odlično spremljena porcija sa salatom i pićem. Tako nešto je u Dubrovniku bilo nemoguće pronaći i prije desetak godina, a kamoli danas. Ima u Gradu još uvijek mjesta gdje se relativno povoljno može pojesti topla marenda, ali njene cijene su nešto veće nego u Splitu, a pogotovo one koje se tiču pića.
Naravno da je razlog tome cijena najma.