ISTRAŽENO 'Zatreskanost' u profesore donosi bolje ocjene
Portal EduCentar istražio je na više od 350 ispitanika,jesu li ikada bili 'zatreskani' u nekog s 'druge strane katedre'. Skoro petina ispitanika (19 posto) priznaje da im se često dogodilo da se 'zatreskaju' u profesora ili profesoricu, dok druga petina (21 posto) ispitanika odgovara da su tek jednom gajili simpatije prema profesoru/ici. Zanimljivo je da su 'zatreskani' učenici više učili kako bi se istaknuli i privukli pažnju dotičnog profesora odnosno profesorice.
Osim učenja, pisanja zadaća i ispita, u školskim klupama često se rađaju simpatije koje školske dane čine ljepšima. Portal EduCentar istražio je na više od 350 ispitanika jesu li ikada bili 'zatreskani' u nekoga s 'druge strane katedre'.
Simpatičan (mladi) profesor ili profesorica koja zna predavanje učiniti zanimljivim može probuditi simpatije učenika u školskim klupama. Tako skoro petina ispitanika (19 posto) priznaje da im se često dogodilo da se 'zatreskaju' u profesora ili profesoricu.
Druga petina ispitanika (21 posto) odgovara da su tek jednom gajili simpatije prema profesoru/icu. Dok s jedne strane ta 'zatreskanost' može ometati koncentraciju učenika, s druge strane može donijeti pozitivne rezultate.
Kako bi se učenici istaknuli i privukli pažnju dotičnog profesora/profesorice, ispitanici su više učili i 'skupljali' bolje ocjene u imeniku. Tako jedna ispitanica komentira: 'Profesor iz matematike bio je mlad i simpatičan, odmah sam krenula učiti i do kraja godine sam imala peticu'.
Ipak, 60 posto ispitanika nikada nije bilo zaljubljeno u svoje profesore tijekom školovanja.