/* */

Grad promoviran i na dodjeli Oscara, još jedna uspješna kampanja TZ-a grada Dubrovnika

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je provela geotargetiranu promotivnu kampanju tijekom prestižne dodjele Oscara, s ciljem afirmacije Dubrovnika kao vrhunske filmske destinacije koja privlači međunarodne filmske produkcije.

Promotivna kampanja, koja je realizirana na društvenim mrežama Facebook i Instagram, bila je fokusirana na sve sudionike i posjetitelje u Dolby Theatru, lokaciji održavanja Oscara, kao i na publiku u neposrednoj blizini. Kroz ovu promotivnu aktivnost, Dubrovnik je dosegao 67.898 korisnika, čime je uspješno prikazana ljepota Grada i njegovih filmskih lokacija, dodatno potičući interes za buduće filmske projekte. Primarni cilj kampanje bio je podizanje globalne svijesti o Dubrovniku kao idealnoj filmskoj destinaciji, a promotivni oglasi bili su ciljani prema korisnicima u trenutku najveće koncentracije publike pred Dolby Theatrom – prilikom dolaska filmskih zvijezda na red carpet te tijekom same ceremonije dodjele prestižnih nagrada.

Ova promotivna aktivnost dodatno je povećala vidljivost Dubrovnika na globalnoj karti filmskih destinacija, pozicionirajući ga kao nezaobilaznu destinaciju za filmske snimanja te promovirajući njegovu bogatu povijest i jedinstvenu atmosferu kao idealan ambijent za filmske projekte, stoji u priopćenju Turističke zajednice grada Dubrovnika. 

Popularni Članci