BREAKING NEWS Premijer Milanović izvukao zemlju iz krize osnivanjem Agencije za psihološku granicu
Osnivanjem agencije, otvorena su i radna mjesta
Premijer Zoran Milanović, ekonomski majstor za krizne situacije, sjajno je reagirao nakon što je prošlog mjeseca cijena litre benzina probila psihološku granicu od 11 kuna. Osnovao je, naime, Agenciju za psihološku granicu.
-Zadatak Agencije za psihološku granicu biti će vikanje s prozora ureda 'jao nama, jao nama', kad neki artikal probije neku cijenu za koju se mislilo da je nikad neće probiti – pojasnio je Milanović dodavši da će osim vikanja, zaposlenici Agencije slati i PR priopćenja u kojima će upozoravati Hrvate da se cijena bliži psihološkoj granici.
-To će dovesti do toga da će se građani psihički pripremiti za probijanje psihološke granice što će opet dovesti do smanjenja redova u bolnicama. Jedno dovodi drugo, eto kako to ide – naglasio je premijer.
Osim nabrojenih prednosti, istaknuo je kako će se otvaranjem Agencije za psihološku granicu otvoriti stotinjak novih, prijeko potrebnih radnih mjesta. Na našu opasku da će biti na teret države, premijer je imao spreman odgovor.
-Neće biti na teret države, jer će probijanjem psihološke granice rasti punjene državnog proračuna – objasnio je revolucionarnu teoriju Milanović – Cijene moraju rasti u nebo, isto kao i porezi, da bi država izašla iz krize. Problem je što građani to ne razumiju. Čim neka cijena pređe psihološku granicu, oni se psihički razbole i stanu štedjeti, umjesto da troše.
Agencija, iako nedavno osnovana, već ima pune ruke posla. Zaposlenici tijekom čitavog radnog vremena viču 'jao nama, jao nama', jer se u sljedećim mjesecima očekuje probijanje psihološke granice cijena mlijeka, ulja, masla, margarina, šećera, soli, vrtića, brašna, rajčica, krastavaca, sira, kruha, kupusa, mesa, ribe, beškota, cigareta, droge, osiguranja, registracija, alkohola i nekih drugih artikala, a bit će gotov i Mandžo popust.
(tekst je satira, odnosno izmišljen)