'

UTIJAVANJE NA HLADNO Voda svuda, svuda, oko nas!

Autor: Vjera Šuman Autori fotografija: Emica Elvedji/PIXSELL (ILUSTRACIJA)
Zokija je opet ponio trenutak pa je zadnjih dana u ratu s Butkovićem i potpuno je prepustio Plenkiju da u miru vodi svoju igru.

Zato gledamo smirenog i pristojnog Plenkija do te mjere, da je pristojan čak i prema novinarima! Gledamo Plenkija onakvog kakvog smo ga vidjeli prije osam godina kad je došao na čelo HDZ-a. Onda se kroz godine transformirao u arogantnog i bahatog 'velikog vođu', da bi se sad vratio na početne postavke. Koji od ta dva Plenkija je pravi Plenki? Nadam se da je politički analitičar Božo Kovačević falio kad je svojevremeno rekao, komentirajući rat dva zagrebačka brda, kako smo nažalost prisiljeni slušati Plenkovićeve uljuđene laži i Milanovićeve prostačke istine. No, to nije tema, nego izbori i izborna promidžba.

Da je Plenkijeva vlada iskoristila sva sredstva predviđena za obranu od poplava koja su se mogla povući iz EU fondova, ne bismo se sad toliko nervali zbog rijeka, pa makar se zvale i rijeke pravde. Ali, budimo realni, rijeke, manje-više, mirno teku. Osim kad podivljaju i pretvore se u bujice i poplave sela i gradove, pa se na sve strane postavljaju nekakvi 'zečji nasipi' i sve televizije izvještavaju iz poplavljenih sela, dok im mještani u kameru odgovaraju na pitanje: 'Je li vas iznenadila ovolika voda?'. 'Još kako me je iznenadila', klima zabrinuto poplavljeni građanin: 'Odjednom sam bio u vodi do grla!'. Voda je lajt motiv cijele ove, na sreću, dosta kratke kampanje. Voda, doduše,  zna biti i muljava. Grmoja grmi kako će svježom vodom isprati močvare korupcije i kriminala, dok se Plenkijeva ekipa drži one - valja nama preko rijeke. Svi Plenkijevi ljudi nasmijani, sretni i barem pet do šest godina mlađi i najmanje toliko tanji, slikali se pred Pelješkim mostom. Dobro, nisu premostili rijeku, nego more, što je samim time veći uspjeh, za razliku od nekih dovršenih mostova koji nikud ne vode. Ali onda im vrag nije dao mira i/ili 'genijalni' scenarist spota i svi dižu pogled u nebo i s ponosom škilje u avione koji prelijeću iznad mosta. To su trebali biti Rafali, ali kako ih je Zoki zaj*bao s terminom izbora, poslužili su i stari migovi ili koji već… Uz genijalno smišljenu poruku: 'Budite mirni. Učinit ćemo Hrvatsku boljom nego je ikad bila!' I ne mogu se žalit, nisam bila nimalo nemirna, sve dok nisam ugledala prestravljeno lice ministra Božinovića, lice kao da je izletjelo s plakata za horor 'Vrisak 5'. Bome nakon toga sam se i ja, malo je reć, uznemirila.

Možemo je izašao s odličnom predizbornom pjesmom 'Zamisli'. Pjesma je kul, jedino su u video materijal gotovo real socijalistički utrpali sve živo - od radnika, seljaka na traktoru, preko željezničkih pruga i pčelara, do kućnih ljubimaca i mladih, uz sve svoje članove. Sve to nekako para ko nabacano lopatom. Dobar song ipak vadi cijeli spot. Ali apsolutna pobjednica s najboljim plakatom za ove izbore je Katarina Peović. Na plakatu piše kako Katarina traži radnike za izgradnju novih zatvora za lopine! Uz napomenu kako je plaća odlična plus bonusi. Dobar! Tko god joj je to radio, odlično je i, ako ništa drugo, nasmijalo nas je. U moru obećanja, samohvale, prijetnji i/ili budućeg cvata i procvata, njen plakat i  zezanciju baš moraš pogledati. A upravo to je i smisao promidžbene poruke.

 Još je malo vremena ostalo do srijede kad ćemo izaći na izbore. Nitko nas nije naročito impresionirao, ali nešto i nekog treba odabrati. Hoćemo li glasati protiv, za ili tek toliko da nekog zaokružimo, na nama je. Najgluplje je ne izaći i pustiti da za nas odlučuju drugi. Sve je na vama! Eto vas.

Popularni Članci