TS "FLAVIA" Prevozila je emigrante iz Europe u Australiju, trebala je biti brod – kockarnica, presudio joj požar
Tijekom 70-ih je puno puta posjetila Dubrovnik
Talijanski brodar Costa Cruises je u svome tiskanom katalogu kružnih putovanja za 1978. godinu objavio program plovidbe brodom FLAVIA koji je započinjao 6. svibnja i nakon puna 24 tjedna završavao 18. listopada. Isplovljavao je iz Venecije tičući luke: Dubrovnik, Krf, Pirej, Rodos, s povratkom u Veneciju.
Sredinom prosinca 1946. s navoza škotskog brodogradilišta John Brown & Co Ltd. Clydebank, porinuta je u more novogradnja broj 629. Izgrađena je kao prvi poslijeratni britanski putničko-teretni linijski brod, a njen naručitelj britanski brodar Cunard - White Star Line tom prigodom mu je dao ime MEDIA. Imao je 13345 bruto registarskih tona, bio je dug 162 i širok 21,3 metara. Dvije DRG parne turbine ukupne snage 11190 kilovata su ga preko dvije propele pokretale brzinom od 18. čvorova. Bio je namijenjen plovidbama iz Liverpoola prema New Yorku. Mogao je kao i brod blizanac imena PARTHIA ukrcati svega 250 putnika u prvom razredu. Na prvo komercijalno putovanje MEDIA je krenula iz Liverpoola 20. kolovoza 1947. Od 1950. do 1961. brodom upravlja Cunard Line.
KAKO JE STVORENA FLAVIA
MEDIA i PARTHIA su uspješno održavale svoja prekooceanska putovanja do početka šezdesetih godina prošlog stoljeća kada su avionski transatlantski prijevozi pomalo uzeli primat, a putovanja sa sporim brodovima su sve više gubila putnike. Stoga su oba broda ponuđena na prodaju pa je PERTHIA 1961. prodana u Novi Zeland gdje je nastavila ploviti pod imenom REMUERA, a MEDIA je prodana za 740 tisuća britanskih funti talijanskom brodaru Codegar Line iz Đenove. Nakon temeljite obnove koja je trajala devet mjeseci brod je dobio novo ime FLAVIA.
Sada ima 15456 bruto registarskih tona, te je brod produljen na 172 metra. Nova namjena broda je bila prijevoz emigranata iz Europe prema Australiji te tada može ukrcati 1224 putnika u jedinstvenom turističkom putničkom razredu. Dana 2. listopada 1962. FLAVIA je krenula iz Genove na svoje prvo putovanje za Codegar Line ploveći Sueskim kanalom tičući luke: Fremantle , Melbourne i Sydney. Na povratku je doplovila do Bremerhavena koji joj je trebao biti baza za njena linijska putovanja oko svijeta. Na tim putovanjima, FLAVIA je ticala sljedeće luke: Bremerhaven, Rotterdam, Tilbury, Curacao, Panamski kanal, Papeete, Auckland, Sydney, Melbourne, Fremantle, Aden, Sueski kanal, Port Said, Cannes, Tilbury, Rotterdam, Bremerhaven. Zatvaranjem Sueskog kanala 1967. godine kao posljedica izraelsko-egipatskog rata, FLAVIA na povratku iz Australije plovi oko rta Dobre Nade (Južna Afrika). Pošto je emigranata bilo sve manje, a zračni prijevoz putnika i za Australiju preuzima primat, tako je 1968. brodarska kompanija Codegar Line prodala brod kompaniji Costa Line.
TIJEKOM '78. POSJETIO DUBROVNIK ČAK 24 PUTA!
Preuređen je u kruzer za 850 putnika te plovi na krstarenja od Miamija do Bahama, do srpnja 1977. godine. Zatim se koristio za krstarenja Južnom Amerikom do travnja 1978., a potom za krstarenja Mediteranom do listopada 1978. kada je 24 puta posjetio Dubrovnik. Nakon Mediterana, nastavlja s krstarenjima iz Miamija za Bahame.
Početkom 1980-ih, FLAVIA je počela pokazivati svoje godine i postajala je preskupa za održavanje. Prodana je 1983. poznatom brodovlasniku C. Y. Tungu iz Hong Konga i preimenovana u FLAVIAN. Trebala je biti korištena kao brod- kockarnica, ali ta kratka krstarenja nisu bila popularna i FLAVIAN je većinu vremena provodio usidren u luci Hong Kong. Godine 1986. brod je preimenovan u LAVIA, započelo je preuređenje. Dana 7. siječnja 1989. izbio je požar na brodu koji je izmakao kontroli te je brod potonuo. Izvučen je u plutajući položaj te je odvučen u tajvansko rezalište brodova u Kaohsiungu.