Skandalozna izjava predsjednika Udruženja turističkih agencija: Super mu je što će propasti male tvrtke
"Sigurno je da 2000 malih agencija neće sve moći preživjeti, ali možda će kad sve završi zdravstveno u pozitivnom smislu, doprinijeti tome da se situacija raščisti i nastane selekcija u kojoj će ostati na tržištu samo oni koji znaju raditi. Čekat ćemo i čuvati zdravlje," izjavio je Ljubić za Dubrovački vjesnik.
Nije sasvim jasno po kojem kriteriju Ljubić mjeri u kolikoj mjeri netko zna raditi niti po čemu je zaključio kako je pandemija mjerilo nečije poslovne sposobnosti, a ne normalna tržišna utakmica. U svojoj se izjavi Ljubić referira i na to kako manje šanse za opstanak imaju male agencije, što je točno i neosporno. No, sudeći prema njegovoj izjavi, on takav ishod ujedno kao i da odobrava jer bi pozitivan smisao koji spominje bila selekcija tržišta u kojem bi oni koji imaju puno opstali, a propali oni koji imaju manje, a traže svoje mjesto na tržištu.
Vrijedi spomenuti i to kako poslovanje sukladno zakonima i regulativama u zemlji s najvećim porezima u Europi ujedno znači i znatno manje prihoda za tvrtke koje te zakone uistinu i poštuju pa je to još jedan argument koji ne ide na ruku izjavi Ljubića prema kojoj basnoslovne prihode ostvaruju samo oni koji znaju raditi.