NAKON REMETINCA, VODI GRADNJU PELJEŠKOG MOSTA Najveći infrastrukturni projekt vodit će HAC-ov menadžer uhićen 2009.
Menadžer HAC-a Goran Legac uhićen je 2009. zbog preplaćivanja bojanja tunela.
Nakon tri mjeseca u Remetincu promijenio je niz tvrtki, a sad za Hrvatske ceste vodi gradnju Pelješkog mosta, donosi 24 sata.
Prije devet godina DORH i policija uhitili su četvoricu menadžera HAC-a pod sumnjom da su bojenje tunela Sv. Rok i Mala kapela preplatili 21 milijun kuna na namještenom natječaju za Skladgradnju Slavena Žužula.
Akcija “Nesklad”, kako ju je nazvao Mladen Bajić, otvorila je sezonu antikorupcijskih uhićenja i u HAC-u i u drugim slučajevima. Do danas, devet godina poslije, nema još optužnice, uhićeni su dobili milijunske odštete te i dalje rade u HAC-u ili državnim tvrtkama.
Goran Legac, jedan od uhićenih, sad u Hrvatskim cestama vodi gradnju najvećeg infrastrukturnog projekta - Pelješkog mosta. Investicija je to Hrvatskih cesta od 2,08 milijardi kuna, most gradi kineski konzorcij, a Legac je glavni operativac državne tvrtke za taj projekt.
Predsjednik uprave HAC-a Jurica Prskalo, član uprave Marijo Lovrinčević, direktor sektora građenja Goran Legac i glavni inženjer za tunele Željko Kandžija uhićeni su krajem studenog 2009. godine. Dodatno, pritvoren je i vlasnik Skladgradnje Slaven Žužul. Dok su bili u pritvoru, četvorica HAC-ovaca dobili su otkaz jer se nisu pojavljivali na poslu. Skoro tri mjeseca su proveli u Remetincu, a kad su izašli, pokrenuli su sudske sporove protiv svoje bivše tvrtke. Jedino Lovrinčević nije tužio.
Prskalo, Legac i Kandžija su u konačnici pravomoćno dobili presude prema kojima to što su bili u pritvoru nije dovoljan razlog za otkaz.
"Zašto bi mi privatne tvrtke dale da vodim te vrijedne projekte da nemaju povjerenje? Javni sektor nije moj primarni izbor. U Hrvatske ceste sam pozvan da pridonesem razvoju velikih infrastrukturnih projekata i pristao sam," kazao je Legac za 24sata.