NOĆNA MORA PRI SLIJETANJU Činilo se kao da je avion razbio asfalt, putnici opisali traumatične detalje

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Nikša Klečak
Putnici na TUi letu od Cape Verdea do Bristola pretrpjeli su 7. lipnja 20-satnu noćnu moru. Kašnjenje, nemogućnost slijetanja i preusmjeravanje samo su neki od problema s kojima su se susreli. 

Putovanje Boeing Dreamlinerom trebalo je započeti u utorak povratkom u Bristol iz Cape Verdea, odredišta za odmor uz obalu zapadne Afrike. Problemi su počeli kada je let kasnio nekoliko sati, a na kraju je poletio nešto prije ponoći - s vremenom dolaska u Bristol u srijedu oko 6 ujutro, piše Metro. 

Kada je krenulo spuštanje u zračnu luku, zrakoplov se "odbio" od piste. Podaci s web stranice za praćenje letova FlightRadar pokazali su da se zrakoplov prvo spustio na oko 244 metra pa ponovno uspinjao, no putnici su rekli su da su snažno doletjeli na pistu pa ponovno poletjeli.

- Spustili smo se i činilo se kao da je avion razbio asfalt, a onda smo se vratili u zrak. Kapetan je rekao da je to normalno i da će pokušati ponovno. Napravili smo veliki zaokret i onda je objavio da je došlo do pogreške u sustavu - rekla je putnica Rachael Lewis iz Devona.

Tada je najavljena je nova destinacija - zračna luka Birmingham. Pilot je izdao opći signal za hitne slučajeve, upozoravajući kontrolore zračnog prometa da postoji problem sa zrakoplovom i da mora sletjeti. Putnici su ostali u avionu dva sata dok je trajao pregled kako bi se vidjelo može li se vratiti u Bristol.

U to se vrijeme, naime, dogodilo još nekoliko problema. Kako je rekla putnica, jedan je muškarac zlostavljao osoblje pa su pozvali policiju. Također, trudnici je u avionu bilo jako loše pa su joj vatrogasci i bolničari došli pomoći. U konačnici, putnicima je rečeno da zrakoplov neće letjeti natrag u Bristol. 

- Možemo potvrditi da je TOM245 preusmjeren u Birmingham 7. lipnja zbog vremenskih uvjeta u zračnoj luci Bristol - naveo je glasnogovornik TUi-a. 

- Naša je posada ponudila svu moguću podršku tijekom leta. Željeli bismo se ispričati za neugodnosti uzrokovane korisnicima. Sigurnost i dobrobit putnika i posade uvijek su naš najveći prioritet i želimo se zahvaliti putnicima na strpljenju i razumijevanju - dodali su iz kompanije, prenosi Večernji list.

Popularni Članci