I CIJENE SU DODATNO PALE Grčka već 'otima' rezervacije za Hrvatsku

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: A.Č.
Hrvatski turizam je ovog tjedna dobio jaku konkurenciju na Mediteranu, službenim otvaranjem Grčke nakon lockdowna uzrokovanog pandemijom. 

Grčka ima jak turistički brend u koji je puno ulagala i zadnjih nekoliko godina, jak proizvod s velikim izborom putovanja i atrakcija, značajno razvijeniji hotelski sektor od Hrvatske, te jaku ponudu all inclusive aranžmana kojima se Hrvatska ne može pohvaliti, jer nikad nije razvijala takav tip turizma, piše Poslovni.hr.

Usto, Grčka je još od prije cjenovno konkurentnija od Hrvatske, a cijene su ovog ljeta zbog korone dodatno pale.

Zbog svega toga, kako doznaje Poslovni dnevnik od organizatora putovanja, rezervacije su se već prilikom najave otvaranja Grčke za turiste masovno krenule prebacivati iz Hrvatske u Grčku, što je posebno važno kad je u pitanju njemačko tržište. Usto, otvaraju se i druga tržišta, španjolski pilot projekt s njemačkim turistima na Mallorci pokazao se kao pun pogodak, rezervacije su krenule i tamo.

Najveći europski turoperator TUI najavljuje programe za cijelu Europu, s naglaskom na ljetne resort destinacije, a dobra iskustva na Balearima mogla bi potaknuti i otvaranje Madrida, nadaju se organizatori putovanja.

Ovog tjedna ljetnu sezonu otvorio je najveći europski turoperator TUI, pokretanjem letova i otvaranjem svojih hotela na Mediteranu. Prvi letovi krenuli su iz Njemačke, Belgije i Švicarske, a TUI Grupa objavila je da su u fokusu prvih praznika Balearski otoci, Grčka, Cipar, Portugal, te potom Hrvatska.

Najviše letova najavljuju za Grčku i Španjolsku, dok se u Hrvatskoj uglavnom prodaju paketi koji uključuju prijevoz automobilom, i stanje rezervacija je otprilike na 40 posto lanjske realizacije. Također, TUI je posebno zadovoljan otvaranjem granica EU trećim zemljama za koje je ocijenjeno da imaju povoljnu epidemiološku situaciju, a nadaju se skorom otvaranju i Turske i Maroka, za koje su spremni u kratkom roku aktivirati program.

TUI trenutno analizira rezultate pokretanja praznika na Mallorci sredinom lipnja s njemačkim gostima. Kako je poznato, cilj je bio realizirati pakete za odmor u uvjetima visoke zaštite od zaraze, i prvi podaci pokazali su da je koncept koji su postavili u hotelima visoko prihvaćen među gostima, a pojedinosti planiraju objaviti sljedeći tjedan, piše Poslovni.hr.

Cijeli tekst pročitajte ovdje.

Popularni Članci