Dok se grčki turizam budi, Hrvatska se hvali kao uspješna destinacija za konferencije!

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DD
Vlasnik portala Total Croatia News napravio je usporedbu u izvještavanju o restartu turizma u Grčkoj i turizma u Hrvatskoj.

Još u 2014. godini, za jedan sam kanadski portal pisao o napretku dva Nikki Beach rezorta, jednog u Grčkoj, a drugog u Hrvatskoj. Grčki rezort, za koji su investitori zemljište kupili 2006. godine, otvoren je 2014, baš kao što je i najavljivano. Što se tiče rezorta u Hrvatskoj, investitori su zemljište kupili 2007. godine i sve do 2014. ono još uvijek nije bilo 100% u njihovom vlasništvu. Ista je situacija i danas, godinama nakon kupovine, piše na početku svojeg teksta za Total Croatia News Paul Bradbury. 

Taj je tekst (koji možete pročitati ovdje) tada postao vijest i u Hrvatskoj, a tadašnji je ministar turizma bio Darko Lorencin. 

Šest godina nakon tog teksta, Paul Bradbury još je jednom odlučio napraviti usporedbu između grčkog i hrvatskog turizma u ovim, zapravo nezapamćenim okolnostima. 

Paul Bradbury navodi primjere kako grčke vlasti pametnom PR strategijom informiraju potencijalne turiste putem najuglednijih medija svijeta, poput BBC-a i The Guardiana

BBC u svom tekstu donosi sve bitne informacije koje bi mogle zanimati svakog potencijalnog turista, što je danas važnije nego ikad prije. A ovdje možete pronaći sve informacije o tome kako doputovati, što je s mjerama, kada popuštaju i što to konkretno znači u kontekstu korona krize. 

Paul Bradbury se tu osvrnuo na naslovnicu hrvatskog ministarstva turizma koje se među 'udarnim' vijestima hvali - kao uspješna destinacija za konferencije. 

Hrvatska je na 34 mjestu globalno, a prva u regiji kao odredište za konferencije, hvale se 'naši'. 

Zgodno, Paul Bradbury hrvatsku naziva 'Kraljevstvom slučajnog turizma' što, složit će se mnogi, nije daleko od istine. Posebno ne sad. 

Na stranicama ministarstva turizma, piše Bradbury, i dalje ne postoji sekcija posvećena epidemiji korona virusa tj. funkcioniranju turizma u kontekstu nje. Mi smo uspjeli naići na stidljivo sakrivene upute u naslovu kojih i dalje stoji 2019. godina. 

I to je to, Hrvatska protiv Grčke, tko više želi vaš novac, pita se na kraju teksta Paul Bradbury. 

- Ako planirate veliku konferenciju, dođite u Kraljevstvo slučajnog turizma. Tu smo na uzlaznoj putanji, zaključuje Bradbury. 

Popularni Članci