PRIJAVITE SE NA BESPLATNU RADIONICU DURA-E Naučite osnove financija i računovodstva za male poduzetnike

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Iz Dubrovačke razvojne agencije (DURA) su uputili poziv na radionicu pod nazivom „Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike“ koja se održava u sklopu projekta Start-up akademija. Poziv prenosimo u cijelosti. 

Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za Vas smo u okviru Startup akademije organizirali trodnrvnu radionicu pod nazivom „Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike“ koja će se održati od 21. do 23. ožujka 2023. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 16:00 sati. Trajanje radionice tri dana po 4 sata.

Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.

Teme radionice su:

  • Osnove računovodstva
    • Informacije i njihov značaj
    • Zakonska regulativa financijskog izvještavanja za mala poduzeća, odnosno male obveznike poreza na dobit i obveznike poreza na dohodak
    • Računovodstvena terminologija
  • Kako čitati financijske izvještaje
    • Bilanca
    • Račun dobiti ili gubitka
    • Knjiga primitaka i izdataka
  • Temeljni financijski izvještaji poduzetnika – međusobne veze i što poduzetnici, kreditori i ulagači trebaju najviše pratiti
    • Kupci – Prihodi od prodaje
    • Nabavna cijena prodane robe – Zalihe
    • Zalihe – Dobavljači
    • Troškovi poslovanja – Dobavljači
    • Troškovi poslovanja – Obračunati troškovi poslovanja (vremenska razgraničenja)
    • Osnovna sredstva – Trošak amortizacije
    • Neto dobit – Zadržana dobit
    • Primitci, izdaci, dohodak
  • Utjecaj PDV-a na poslovanje
  • Obračun plaće

Polaznici će se kroz radionice upoznati s načinima knjiženja kroz primjere poslovnih događaja, odnosno pokazati će im se kad se i kako priznaju prihodi i primci, a kad rashodi i izdaci. Objasniti će im se razlika između računovodstvenih termina poput: primitak, prihod, priljev, izdatak, rashod, odljev, te način obračuna plaće.

Radionicu vodi Antea Kaleb, poslovna savjetnica s četrnaestogodišnjim iskustvom na poslovima financijskog i poslovnog konzaltinga. Vlasnica je agencije za poslovno savjetovanje i od 2006. godine direktorica društva ADUT d.o.o. specijaliziranog za usluge knjigovodstva, računovodstva i poslovnog savjetovanja. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Splitu, smjer Računovodstvo i revizija. Članica je Udruge računovođa i financijskih djelatnika Split.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE,

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefonom 020/640-271

 

Požurite, broj polaznika je ograničen!

Popularni Članci