'

BESPLATNA RADIONICA Naučite kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DURA
Korisničko iskustvo nije nešto što tvrtka/obrt bira hoće li ga imati ili ne! ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.

Ako je dobro posloženo, smisleno i ako s njim pametno i mudro upravljate, korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo: donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.

Iz tog razloga u okviru Startup akademije organizirana je radionicu „Kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja? “. Radionica će se održati 16. studenoga 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) a početkom u 9:00 sati.

 Na edukaciji ćete naučiti:

  • Što je korisničko iskustvo (CX)?

  • Zašto je korisničko iskustvo bitno za poslovni uspjeh,

  • Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva,

  • Kakva je veza CX i korisnikove percepcije vrijednosti proizvoda ili uslugekoju nudimo,

  • Zašto je važnorazumjeti korisnika cjelovito,

  • Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika,

  • Mapiranje korisničkog putovanja,

  • Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom,

  • Kako korisničko iskustvo učiniti pozitivnim i pamtljivim,

  • Na koji način osigurati kontinuitet i konzistentnost korisničkog iskustva,

  • Kakouskladiti CX strategiju s poslovnom strategijom,

  • Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti,

  • Izazovi i zamke u upravljanju CX aktivnostimai kako ih izbjeći,

  • Kako i na kojim točkama mjerimo CX,

  • Kako usklađujemo CX metriku s ostalim pokazateljima uspješnosti poslovanja.

Ova edukacija je za vas ako ste vlasnik tvrtke ili obrta, vodite ili ste odgovorni za razvoj brenda, odgovorni ste za upravljanje odnosa s korisnicima, niste zadovoljni postojećim korisničkim iskustvom kojeg pružate, želite unaprijediti postojeće korisničko iskustvo, u direktnom ili indirektnom ste kontaktu s korisnicima.

PREDAVAČICA: Mirela Saračević Trogrlić  – Poslovna konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini.

U zadnjih deset godina njeno područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije te je velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika.

Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Prijave za ovu radionicu zaprimaju se putem sljedećeg linkaPRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-maila: mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-556

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt Startup akademija financiran je od strane Grada Dubrovnika

Popularni Članci