KOBNA VOŽNJA S CROATIA BUSOM DO DUBROVNIKA 'Bus je prokišnjavao, putnici i vozač otvorili kišobrane'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DD
Putnici koji su u ponedjeljak putovali na relaciji Zagreb – Dubrovnik jako dobro će zapamtiti ovo putovanje. Prilikom vožnje autobus je prokišnjavao o čemu piše portal Morski.hr.

"Možete li vjerovati da kupite autobusnu kartu za vožnju u trajanju između 3 i 10 sati (ovisno kud putujete) i prokišnjava vam autobus do te mjere da morate otvoriti kišobran? Možete li zamisliti da vam je plaćeno sjedalo mokro, a gledate vozača kako i njemu netko drži kišobran iznad glave dok vozi? Možete li zamisliti da strahujete i za život, jer se voda slijeva kroz električne instalacije? Sve što pokušavate zamisliti, doživjelo je 30 putnika redovne linije do Dubrovnika, koja je iz Zagreba krenula u 19 sati– tvrdi čitateljica iz Zadra koja je poslala fotografije i svjedočanstvo kakvom putnici u civiliziranoj zemlji ne bi trebali svjedočiti", piše Morski.hr.

– Ne možeš vjerovati, vozač ispod kišobrana i pola autobusa – komantirala je čitateljica koja je kupivši kartu za Croatiabus u 19 sati u ponedjeljak navečer namjeravala do Zadra. Fotografirala je pritom ružne scene unutrašnjosti autobusa kojim su putovali i majka s dvoje malene djece. Čitateljica se pita: „Kako je ovaj autoprijevoznik dobio dozvolu za prometovanje?“

Pojašnjava i koliko je opasna situacija bila na putu iz Zagreba:

– Svi su sve navukli na sebe jer je iz ventilacija i svjetla curilo, pa nisu uključili klimu. Žao mi je jedino što nisam uspjela vozača s kišobranom iznad glave slikati. Žena s dvoje male djece, namočila joj se sjedalica od djeteta, a putuju u Ploče. Neugodno mi je bilo slikati jadnu ženu s djecom. Njih je nekako stavila da legnu, a ona čuči na sjedalu, jer je sve mokro! – priča užasnuto.

– Po jedan sjedimo, kako smo uhvatili suho sjedalo a baja (drugi vozač) na prva četiri sjedala se ispružio koliko je dug i širok. Meni je naplatio 10 kn prtljagu, ni račun nisam dobila, niti je stavio ceduljicu na kofer. Od 15 kofera za koje je uzeo lovu, za 10 je stavio sebi u džep. Karta od Zagreba do Zadra je 91 kn. Čovjek iza mene je kupio kartu u busu kad smo kretali iz Zagreba i nije dobio račun – tvrdi čitateljica, a na pitanje jesu li se obratili putnicima i odgovorili zašto se moraju voziti u autobusu kroz kojeg se slijeva kiša, odgovara:

– Baš ništa! Da ne znaju kako kiša kroz ventilaciju curi i di se uvuklo. Nisu rekli niti “izvini”. Niti da su ženi s djecom uopće ponudili naprijed mjesto. Ništa! Beba joj ima možda 9 mjeseci i curica 4-5 godina s njom. Totalno su nas izignorirali. Bili su prezauzeti držati kišobran šoferu da može voziti. Najjadnije je to što nije dao ženi da sjedne naprijed kako bi mogao on odspavati.

Pitali smo suvozača/konduktera odmah, dečko pokraj mene je tražio da nam se refundira lova. Samo je odgovorio „da ne zna on“ i samo otišao naprijed, a mi smo se sami nekako razmjestili po busu da smo na suhom. Netko je sjeo na torbu, jaketu, tko je što imao. Mene je spasila ova moja platnena torba, jer mi je bila iznad u onom pretencu, sva je mokra – žali se čitateljica.

Portal Morski.hr je kontaktirao brojne nadležne za ovaj slučaj i zatražio očitovanje, a operater na službenoj Facebook stranici Croatiabusa ih je uputio također na e-mail adresu koja navodno služi za ovakve slučajeve.

Pitali su: „U kojoj stanici za tehnički pregled je takav autobus dobio dozvolu za prometovanje i tko je jučer takvom autobusu odobrio prevoziti putnike, među kojima je bilo i djece?“

Do zaključenja ovog teksta nisu dobili apsolutno nikakav suvisao odgovor, a operaterka na besplatnom broju 0800 910 005 zamolila je za nekoliko minuta vremena kako bi ih povratno nazvala i uputila na e-mail pravne službe s koje niti jedan odgovor nije pristigao.

Fotografije pogledajte ovdje.

Popularni Članci