NEUGODNO ISKUSTVO NA LETU PREMA DUBROVNIKU 'Domaća aviokompanija zbog ovog zaslužuje likvidaciju poslovanja po hitnom postupku'
Jedan putnik na letu Zagreb - Dubrovnik jučer je doživio je neugodnost zbog koje je iskritizirao Croatiu Airlines.
"Ova naša domaća aviokompanija nije zaslužila ništa drugo osim likvidacije poslovanja po kratkom postupku", naveo je putnik koji je na svom Facebook profilu detaljno opisao situaciju u kojoj se našao:
"Kupio povratnu danas Zagreb - Dubrovnik i sutra Dubrovnik - Zagreb. Nakon polaska iz Zagreba prema Dubrovniku i pokušaja slijetanja na dubrovački aerodrom kapetan najavljuje odlazak prema Splitu i nastavak putovanja četverosatnom vožnjom busom prema Dubrovniku, što ruku na srce i nije rijetka praksa s nacionalnom aviokompanijom pa se nisam previse iznenadio.
Na splitskom aerodromu javljam se na šalter i s obzirom na to da mi je propao sastanak izjavljujem da ne bih produžio za Dubrovnik već da se želim vratiti za Zagreb večernjim letom s obzirom na to da već imam povratnu kartu. Na šalteru mi kažu da nema problema, ali da imam dvije povratne karte (?) Dubrovnik-Zagreb i ljubazno mi ponudi zamjenu i storniranje druge karte te izda boarding za večernji let. Nakon 20 minuta me zovu na razglas da se hitno javim na šalter avio kompanije. Druga gospođa mi kaže da ja zapravo nemam povratnu kartu jer su mi zabunom izdali boarding kartu, a u međuvremenu je moja karta poništena (?!). Sad već u nevjerici pitam da li je to neka šala, ali nakon objašnjenja koje nisam bas shvatio osim da je došlo do greške shvaćam da nije šala. Uglavnom 'to cut long story short' iz samilosti sam dobio boarding kartu i nadam se da ću se uspjeti ukrcati na let za Zagreb", naveo je on.