/* */

Građani glasali: Odabran trgovački lanac za tjedni bojkot

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Pokretač bojkota, platforma  Halo, inspektore, na temelju ankete među građanima, odabrao je lanac koji će se bojkotirati od subote, 8. veljače, do sljedeće subote. Izbor je pao na Konzum. 

Njihovu objavu prenosimo u cijelosti: 

"Potrošači su u najvećem broju glasno i jasno izrazili zahtjev da se, osim ponavljanja jednodnevnog bojkota svih oblika kupovine petkom, provode i bojkoti trgovačkih lanaca u trajanju od tjedan dana. Bilo je i drugih zanimljivih prijedloga, no navedeni su bili u većini. Slijedom toga, jednodnevni bojkot svih oblika potrošnje ponavlja se i u petak, 7. veljače 2025. od 00-24 sata.

Što se tiče tjednog bojkota trgovačkih lanaca, potrošači su u anketi na platformi Halo, inspektore odlučili koji će trgovački lanac prvi bojkotirati na tjedan dana, počevši od subote, 8. veljače 2025. Anketa je najtransparentniji alat izjašnjavanja koji smo u ovom trenutku imali na raspolaganju.

Anketa je provedena u vremenu od 00-24 sata dana 5. veljače 2025. Na žalost, tijekom razdoblja glasanja dva puta je zbog velikog odziva došlo do pada servera, te je istoga dana i teleoperater HT imao telekomunikacijskih problema koji su otklonjeni oko 13 sati. Zbog navedenih razloga pristup anketi nije bio moguć više od pet sati, što je dijelom utjecalo na reprezentativnost.

No, bez obzira na spomenute okolnosti, zabilježeno je UKUPNO 211.638 GLASOVA OD 144.732 GLASAČA. Odlukom potrošača prvi trgovački lanac koji ćemo bojkotirati tjedan dana, OD SUBOTE, 8. VELJAČE DO PETKA, 14. VELJAČE 2025. JE „KONZUM“. .

Lista trgovačkih lanaca koja je nastala na ovaj način, voljom svih koji su sudjelovali u anketi, referentna je za sljedeće tjedne bojkote. Nastave li se prosvjedi potrošača protiv previsokih cijena i postojećih trgovačkih praksi tjednom dinamikom, nakon prvog tjedna i prvog trgovačkog lanca, svaki slijedeći tjedan potrošači će bojkotirati trgovački lanac prema redoslijedu s ove liste, kako su sami odredili.

Potrošač može promijeniti svoje ponašanje, svoje preferencije i sklonosti. Uskratiti povjerenje. Smanjiti potrošnju. To je njegov alat na tržištu. I sada se učimo zajedno kako ga koristi u zaštiti svojih interesa."

Popularni Članci