/* */

TAKO TO RADI NAŠA POŠTA Stanovnica Lapada: 'Uporno ne dostavljaju obavijesti za pakete, a na pritužbe ne odgovaraju!'

Autor: Ivona Butjer Mratinović Autori fotografija: Goran Mratinović

Stanovnica Lapada (podaci poznati redakciji) samo je jedna u nizu građana koji su se odlučili požaliti Dubrovačkom dnevniku na rad pošte u Dubrovniku s ciljem da se negativna praksa traljavog dostavljanja pošiljki konačno promijeni. Kako sve ne bi ostalo na klasičnom žaljenju, stanovnica je, kako kaže, pisala pritužbe, no odgovor nikada nije dobila.


„Nekoliko puta sam pisala pritužbe zbog nedostavljanja obavijesti i kašnjenja pošiljki, no nitko mi nije odgovarao. Ne ide ni s pozivima jer se na njihov telefon, barem meni, nitko nikada nije javio,“ izjavila je stanovnica.

Kako kaže, problemi s Poštom joj se događaju još od ožujka prošle godine, a u gotovo godinu dana se stanje nije promijenilo.

„Na onom 'žutom papiriću' koji se šalje kao obavijest o pošiljci redovito griješe imena i prezimena primatelja. Često ni broj paketa ne unesu. No, to je slučaj kada obavijest uopće dođe, jer dosta puta ne dolazi. Onda pođete na poštu, a na šalteru vam se dogodi da se osramotite jer vam kažu kako je vaša pošiljka vraćena pošto je istekao rok za preuzimanje. A obavijest da vam je pošiljka stigla uopće niste ni dobili!,“ tvrdi čitateljica koja kaže kako se ovaj problem ponovio više puta.

„Zašto je u 21. stoljeću uopće potrebno po 11 dana čekati pošiljku koju primate preko Hrvatske pošte? I još, kada potpisujete kako ste je primili, stoji kako ste je preuzeli nakon krajnjeg roka?,“ pita se čitateljica.

Kaže kako osobno ne zna ima li pošta u Dubrovniku problema poput manjka djelatnika, no naglašava kako svaki građanin ipak treba dobiti punu uslugu koju je, kako kaže, itekako platio.

Popularni Članci