Pozitivni rezultati zajedničke kampanje British Airways-a i TZ Grada Dubrovnika
Kampanja je vrijedna 40 tisuća funti, a odvijala će se putem više marketinških kanala.
Dubrovnik je tijekom zimskog reda letenja, od kraja listopada do kraja ožujka redovitim tjednim linijama petkom i ponedjeljkom, povezan s Londonom. British Airways već deset godina održava cjelogodišnje letove prema Dubrovniku, a TZ grada Dubrovnika od veljače 2011. realizira zajedničke promotivne aktivnosti s ovom kompanijom u Velikoj Britaniji.
Kampanja koja je započela 30. listopada i trajala do 30. studenog obuhvaćala je oglašavanje na naslovnici web-stranice kompanije BA.com od 30.listopada do 6.studenog, kao i istaknuto mjesto u rubrici “Posebne ponude” od 12. do 26. studenog.
U broju od studenog časopisa Escapism Magazine objavljena je reportaža na dvije stranice o Dubrovniku u rubrici “Odmor mjeseca”. Časopis “Escapism Travel Magazine” trenutno je najčitaniji britanski magazine za putovanja s nakladom od 82 tisuće primjeraka , a njegovo web-izdanje broji 20 000 pretplatnika i više od 270 tisuća “ulazaka” na web-stranicu.
Uz napise u ovom magazinu, posebne ponude British Airwaysa uvrštene su i u “Travelzoo” newsletter – najistaknutiji newsletter za putovanja u Velikoj Britaniji, gdje je Dubrovnik bio istaknut u izdanju od 12.studenog, s oglasom Hotela Rixos Libertas, te 19.studenog s oglasom Hotela Radisson Blu.
Drugi dio kampanje obuhvaćao je oglase od 3. do 16.studenog na panelima vlakova u zonama regije Brighton, South East, London i Kent, koji prometuju prema Londonu, a riječ je o regijama koje gravitiraju zračnoj luci Gatwick.
Važno je istaknuti da su britanski turisti najzastupljenija grupa turista u Dubrovniku, koji posjećuju naš grad tijekom cijele godine i ova je marketinška kampanja doprinjela popularnosti Dubrovnika i kao destinacije za zimski odmor.