/* */

POČELO ZABIJANJE PILOTA NA LAPADSKOJ OBALI Franković: 'Vjerujem da neće doći do kašnjenja radova. Dijalog da, ucjene ne'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Goran Mratinović / DD

U sklopu rekonstrukcije Lapadske obale, i to II. faze koja obuhvaća područje od Batale do Ekonomskog fakulta, izvođač je radova započeo radove na obalnom zidu te probijanje pilota.

Gradonačelnik Franković sa suradnicima jutros je obišao gradilište Lapadske obale te je istaknuo kako su ovi radovi najveći i najkompliciraniji.

- Uvjeren sam da će sve ići zacrtanim tempom i da će Lapadska obala u konačnici biti izgrađena i završena na zadovoljstvo svih naših sugrađana, u predviđenim vremenskim terminima. Vjerujem kako će se nakon ovih radova, kada dođemo do 3. i 4. faze, steći svi potrebni uvjeti da se normalno nastavi probijanje pilota i na drugim fazama i da ne dođe do zastoja radova - kazao je Franković.

Komentirao je i poskupljenje građevinskog materijala zbog čega su radovi na Lapadskoj obali bili neko vrijeme zaustavljeni.

- To je nešto što opterećuje sve one koji su ugovorili europska sredstva jer dolazi do korekcija. Svakodnevno smo u komunikaciji s Hrvatskom gospodarskom komorom i resornim ministarstvom EU fondova pa nismo došli u situaciju u kojoj ćemo imati problema. Radili smo na izmjeni materijala da bi izbjegli poskupljenje čelika - komentirao je Franković.

Govorio je i o pravnom procesu koji je pokrenula tvrtka Marina Frapa zbog čega su neko vrijeme radovi na Lapadskoj obali bili obustavljeni.

- Grad vodi aktivne razgovore s Ministarstvom mora koji su stranka u postupku, a Pašalić je jedan od sudionika. Ne prihvaćamo nikakve ucjene i na to nećemo pristati. Dijalog da, ucjene ne. Vjerujem da neće doći do kašnjenja i probijanja rokova i da ćemo idućih mjeseci postići dogovore na području marine koja se nalazi na Lapadskoj obali - istaknuo je gradonačelnik Franković.

V.d. pročelnice Paula Pikunić Vugdelija precizirala je kako druga faza radova obuhvaća 350 metara Lapadske obale te da se radi o pedesetak prvih pilota promjera tisuću.

- Izvođač prvo buši pilot i stavlja armaturni koš na cijev od stakloplastike, što je inače bio predmet zamjene materijala. Tako smo uspjeli uštedjeti i izbjegli smo problem. Nakon što se završi nekoliko prvih pilota ide proizvodnja armirano betonske zavjes koja je obalni zid. Ona se proizvodi na parkiralištu ispred Marine Frapa gdje nam je privremeni pogon za proizvodnju zavjesa. Kada se završi obalni zid, ide rekonstrukcija obalnog trupa ceste u koji se polažu sve predviđene instalacije. Budući da se radi na uskom koridoru bit će zastoja u prometu. Molimo stanare i poslovne subjekte za razumijevanje jer neće moći uvijek proći - zaključila je v.d. pročelnice Paula Pikunić Vugdelija.

A. Čakić

Popularni Članci