OTKRIVAMO PREVARU CROATIA AIRLINESA Hrvatima nabijaju cijene, Nijemcima let za 150 kuna

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Što je to veliko, neučinkovito, stvara ogromne gubitke i leti? Pogađate? Croatia Airlines!

Takozvana nacionalna zrakoplovna tvrtka godinama stvara financijske dubioze, nekada zbog prekobrojnog ljudstva, a nekad pak i radi neekonomskih letova.

No, primarna zadaća te tvrtke  je da bude nacionalni servis za svoje građane, pa kad već nema neku financijsku svrhu, da bar ljudi, posebno ovi iz prometno odsječene Dubrovačko - neretvanske županije, mogu letjeti po normalnim cijenama. Je li to uistinu tako?

Dubrovački dnevnik je u posjedu zrakoplovne karte koju je izdala tvrtka Fluege.de, a u kojoj je jasno vidljivo da je izdala zrakoplovnu kartu na relaciji Dubrovnik – Zagreb, u ime i za račun tvrtke Croatia Airlines, po cijeni od nevjerojatnih 150 kuna.

I to bi bilo za svaku pohvalu da Croatia Airlines na svojim službenim stranicama ne prodaje iste karte po cijeni koja je  najmanje pet puta veća ili u prosjeku 650 kuna, dok je sada za isti datum i let karta punih 1190 kuna.

Zračni most

Period u kojem je uprava Croatia Airlinesa podigla cijene je veljača 2013., kada je započelo subvencioniranja stanovnika Dubrovnika, odnosno kada je Gradsko vijeće Dubrovnika na inicijativu gradonačelnika Andra Vlahušića usvojilo odluku o sufinanciranju djela zrakoplovne karte u iznosu od 125 kn u jednom smjeru ili 250 kn za povratnu kartu. 

Dubrovnik – London za 69 EUR

Ako se uspoređuju cijene karata, a da pritom niste zemljopisno pismeni, po cijeni karata između aviokompanije British Airways i CA moglo bi se zaključiti kako je London bliže Dubrovniku nego Zagreb. Za 500 kuna možete otputovati u London, dok vam u našem nacionalnom prijevozniku neće izdati kartu bez prosječnih stotinu kuna više.

Povijesni politički incest u Croatia Airlinesu 

Zadnji politički incest nad tom tvrtkom datira iz 2008. godine kada je Vlada Iva Sanadera krenula u realizaciju kupnje četiri nova Airbasa tipa A319 po cijeni od 200 milijuna EUR i to zastarjele tehnologije, ali je kupnja u zadnji trenutak prolongirana na godinu dana. Sve se to odvijalo kako bi se kupila ulaznica za Europu, ali je također malo poznat detalj kako je tadašnji predsjednik Uprave Ivan Mišetić nositelj Ordena legije časti l’Ordre national de la Légion d’honneur, a poradi dugogodišnjeg promicanja gospodarskih veza Hrvatske i Francuske. 

Prije toga je i Tuđman u studenom 1996. godine američki Boeinge zamijenio s modelom Airbus,  koji su i danas u pogonu, dok je jedan A320 oznake 9A-CTF kupljen od tvrtke Sudan Airways, na petak 13. prosinca prošle godine završio u rezalištu.

Hoće li se nešto promijeniti s politikom tarifiranja zrakoplovnih karata u našoj jedinoj nacionalnoj tvrtki ostaje za vidjeti, a do tada ste osuđeni plaćati sve više i više.

 

Popularni Članci