Od naredne godine besplatno vaporettom na plaže, Lokrum dobiva tematski park Igre prijestolja
Gradonačelnik Andro Vlahušić, pročelnica Upravog odjela za kulturu i baštinu Ana Hilje i voditelj projekta Dubrovačke kartice Tonči Daničić danas su na konfrenciji za novinare održanoj u Maloj vijećnici predstavili uspješne rezultate navedenog gradskog projekta od 2010. godine do danas, ali i predstavili plan proširenja ponude na dodatne sadržaje.
Tako će se svi građani i korisnici Dubrovačke kartice od naredne godine moći koristiti nove pogodnosti i usluge. Kako je najavio gradonačelnik, svi posjetitelji koji dođu na Lokrum sa trodnevnom ili sedmodnevnom kartom imat će popust od 50 posto. Započeti su i razgovori s dubrovačkim franjevcima i dominikancima koji su pokazali interes da i samostani postanu dio kartice. Za narednu godinu u posebnu ponudu stižu i ljetnikovci Grada Dubrovnika. Postignut je sporazum s HAZU-om pa će kupci u sklopu toga moći posjetiti i arboretum u Trstenom i ljetnikovce, a gradonačelnik se nada kako će se tu naći i ljetnikovac Bozdari u Čajkovićima koji bi Grad trebao kupiti za pet milijuna kuna.
'Već sada zbog lošeg poslovanja grada Dubrovnika, zbog toga što se Grad vodi na loš način, kao što neki kažu, bit ćemo u stanju kupiti ljetnikovac Bozdari u cijelosti, jednokratnom isplatom,' ironično je kazao Vlahušić.
Iduće godine uvodi se i tzv. dubrovački vaporetto te će svi građani Grada Dubrovnika i posjetitelji koji su uključeni u Dubrovnik Card moći će besplatno koristiti četiri linije koje će Grad Dubrovnik uvesti. Dvije već postoje, a to su linije na relacijama Gruž-Lapad i Dubrovnik-Gornje Čelo, dok će se uvesti još i linija koja će ići od Gruža, preko Solituda i Presidenta do Orašca te će se građani i posljetitelji moći voziti od jedne do druge plaže. Četvrta linija obuhvaćat će područje od Mokošice do grada, obuhvaćajući stari porat, kupalište sv. Jakov i President, a koju će uvesti Rezervat Lokrum.
Vlahušić je kazao kako je postignut dogovor i s Općinom Konavle. Tako će od naredne godine u ponudu Dubrovačke kartice ući i kulturna ponuda Konavala i Cavtata.
'Željeli smo pružiti jedinstveno ponudu sve od Konavala pa do Trstenog. Više nije bitno samo doći na Stradun i gužvati se u tri suvenirnice ili četiri restorana na Prijekome,' kazao je Vlahušić.
Dio atrakcija trebao bi biti pronađeni i u Gornjim selima kako bi svi posjetitelji i korisnici Dubrovačke kartice imali jednu posebnu ponudu koja će obuhvatiti šire dubrovačko područje,' kazao je Vlahušić.
Bez obzira na nove sadržaje, cijena Dubrovačke kartice ostat će ista. Cilj je podići cijenu pojedine usluge, ali osigurati popuste na paket usluga koje turisti koriste.
U dogledno vrijeme u Dubrovački karticu bi trebao ući i akvarij u Gružu. Natječaj za terminal u Gružu je objavljen, a prilikom silaska kroz terminal, građani i turisti ulazit će u tunel u sklopu kojeg će se nalaziti akvarij s atraktivnim muzejom.
Nastat će i filmski studio i tematski park na Lokrumu na dvije etaže. U samostanu, već za narednu sezonu će biti postavljen jedan tematski park Igre prijestolja. Dobivena je suglasnost HBO-a, a Lokrum će dobiti i originalni tron te kostime. Grad Dubrovnik također je dobio i zanimljivu ponudu od filmske kompanije Relativity Media iz Hollywooda za održavanjem tri tjedna filmske škole u Dubrovniku.
Cilj Grada Dubrovnika je u narednih 10 godina prodati dva milijuna Dubrovačkih kartica.
Pročelnica Hilje kazala je kako projekt nije izazvao smanjenje prihoda kulturnih ustanova u Dubrovniku, naprotiv ustanove bilježe stalni rast posjetitelja, a posebno nakon uvođenja Dubrovačke kartice koja građanima i posjetiteljima nudi 50 posto popusta na određene usluge na preko 80 lokacija.
Daničić je iznio rezultate projekta koji idu uzlaznom putanjom.
'Kad smo krenuli s Dubrovnik Cardom imali smo mali letak, a sada imamo brošuru u kojoj svoje usluge s popustom nudi 80-ak poduzetnika na dubrovačkom području,' kazao je Daničić.
U 2010. godini, kad se krenulo s projektom, zabilježeno je nešto više od 9 tisuća korisnika kartice. Do rujna 2014. godine prodano je gotovo 60 tisuća kartica. Uspoređujući mjesece srpanj, kolovoz i rujan ove i prošle godine, ove godine je ostvaren prihod od 2 milijuna kuna od prodaje kartica u svakom pojedinom mjesecu u odnosu na prošlu.
Najveći interes postoji za sedmodnevnu karticu, a shodno time i najveći prihod. Od 2010. do rujna 2014. godine ostvareni ukupni prihod je viši od 29 milijuna kuna od prodaje kartica.