NAŠA SIKIRICA UZETA ZA PRIMJER Zabavna i originalna kampanja nagrađuje strane turiste
Hrvatska turistička zajednica osmislila je sjajnu ideju kako privući strane turiste, piše Poslovni dnevnik.
U najnovijoj kampanji pozivaju strane turiste da iskoriste kreativnost i duh, te osmisle najoriginalniju "out of office" poruku (radi se o e-mail poruci koja se automatski šalje pošiljatelju kada primatelj nije u uredu).
13 finalista sa najsmješnijom i najkreativnijom "out of office" porukom natjecat će se za glavnu nagradu: all inclusive 7-dnevno jedrenje hrvatskom obalom za četvero ljudi, sa uključenim avionskim letovima i ostalim transferima, skiperom i vrhunskim kuharom.
Strani turisti na ovaj način mogu si sa svega nekoliko riječi osigurati nezaboravno putovanje u jednoj od najpoželjnijih ljetnih europskih destinacija - Hrvatskoj, piše Poslovni dnevnik.
A Sikirica kraj Brsečina poslužila je kao ogledni primjer.