/* */

Može li ulica uz Pomorsku školu biti dvosmjerna? Franković kaže: Postoji jedan problem, koji nije nerješiv

Autor: dubrovackidnevnik.hr

Na sjednici Gradskog vijeća Grada Dubrovnika puno se razgovaralo i o projektu Lapadske obale koji se bliži kraju. O njoj je bilo riječi i u sklopu točke o izmjena i dopuna Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2023. godini, a koja je u konačnici usvojena. 

Vijećnik Željko Raguž (DUSTRA) pohvalio je projekt koji će rasteretiti veliki dio grada, no postavio je pitanje mogućnosti prenamjene ulice Miljenka Bratoša u dvosmjernu. 

"Sad će se sigurno onaj dio oko Orsana više opteretiti, je li se razmišljalo o ulici Miljenka Bratoša kod Pomorske škole da postane dvosmjerna kako bi imali natavak u jednom i drugom smjeru? Je li se išlo ka tome i je li to moguće, izvedivo?", pitao je. 

Franković je kazao kako u toj zoni postoji samo jedan problem, a to je dio kod nekadašnjeg kafića Wind. 

"Cesta je na tom mjestu preuska da bi postala dvosmjerna, trebalo bi srušiti kuću, a to naravno nije moguće. Vidjet ćemo u budućnosti kako ćemo stvari rješavati", kazao je.

Dalje je naglasio kako postoji mogućnost tog uskog dijela napraviti mjestom s prioritetom prolaska na suženju, što već postoji na brojnim prometnicama u Hrvatskoj, no dodao je kako misli da bi to stvorilo i potencijalni problem u ovom trenutku. 

"Bojim se da bi dok ne realiziramo kružni tok na Batali, većina ljudi krenula odjednom kroz Lapadsku obalu misleći kako će to biti brže umjesto korištenja Bulevara. Moja logika je sada slijedeća, a vidjet ćemo kako bude vrijeme išlo: oni ljudi koji budu išli s Babinog kuka za Župu i Konavle, oni bi po nekoj logici trebali birati Bulevar, pa nastaviti Ulicom Iva Vojnovića, na Ilijinu glavicu i dalje. Svi oni koji gravitiraju Gružu i Mokošici, bi se trebali kroz Soitudo spustiti i izići na Lapadsku obalu, Batalu pa nastaviti kroz Gruž do Mokošice i dalje. 

"Treba naravno vidjeti kako će se u samoj praksi sve skupa pokazati. Znamo gdje je taj 'džepić', mali problem koji nije nerješiv, samo treba vidjeti kako ga riješiti. Za sada je ključno da ne opteretimo previše Lapadsku obalu dok ne izgradimo kružni tok na Batali. Tamo bi onda dolazilo do zagušenja kada bi onaj koji skreće lijevo čekao prilično dugo. Idemo korak po korak, pa ćemo promišljati nakon što se izgradi kružni tok, puno bi bilo protočnije i brže", zaključio je gradonačelnik. 

Popularni Članci