/* */

GRAD GOSPARA: U čemu Libertas kaska za dubrovačkim taksistima

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: dubrovnik.hr

Prijevozna branša u turističkom gradu kakav je Dubrovnik, poprilično je unosan biznis.

 I dok se Libertas diči najmlađim voznim parkom u ovom dijelu Europe i svake sezone zapošljava određen broj vozača, taksisti to prate brojem koncesija, pa je broj autobusa, skoro izjednačen sa brojem taksi vozila.

No, ovi, prometni konkurenti nedavno su otvorili novi front, a riječ je o zapošljavanju žena. I dok je poput bombe odjeknulo kako je 'muški klub' u Libertasu prestao biti muški, taksisti su već odavno u svoje redove primili malo ženskog 'toucha', što je pošlo poprilično nezapaženo.

Tako je Libertas trenutno u fazi zapošljavanja još jedne vozačice, sa bogatim autobuserskim iskustvom, čime bi se brojka popela na dvije vozačice, taksijem već godinama upravljaju tri dame, na području Grada Dubrovnika, dok vozačica ima i u taksi službama susjednih općina.

Ovime su se taksisti pokazali liberalnijima od velikog sustava kakav je Libertas, koji je u poznim godinama shvatio da testosteron nije nužan za upravljanje autobusima. Banalno, ali istinito, tvrtka u vlasništvu Grada Dubrovnika, krenula je stopama onih, s kojima grad ima neriješene odnose.

Popularni Članci