'RAT' NA DUBROVAČKIM ULICAMA: Plavi od muke ili?
Iako su se dubrovački taksisti razdijelili u dvije 'frakcije' i naoko imaju ugodan suživot, izgleda da kreativnim ispoljavanjima
konkurentnosti nije došao kraj.
I dok jedni druge nazivaju 'žutokljuncima', drugi prve 'štrumfovima', iz svega toga se izrodio i jedan letak koji bi mogao imati i
pozitivne posljedice.
Kako su sami štrumfovi ipak nešto poznatiji brand od dubrovačkih taksista, 'plavi' su, niti krivi niti dužni dobili priliku istaknuti
se među konkurencijom, jer tko se ne bi htio provozati sa Štrumfetom?
Možda bi odjel Komunikologije pri Sveučilištu u Dubrovniku mogao dati ruke u možebitnom marketinškom pothvatu, zbližavanja ova dva branda, koji bi taksistima bio samo na benefit.
Jedino što još uvijek nedostaje je Gargamel, no zasigurno svatko od njih ima barem jednog na pameti...