Dubrovnik predstavljen azijskom tržištu: "Važno nam je osigurati dolaske cijele godine, uključujući jesen i zimu"

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je sudjelovala na Balkan Roadshow 2024 u Aziji, organiziranog uz podršku Miki Reps, jednog od najznačajnijih turoperatora s Dalekog Istoka. Ovaj roadshow je dio serije koja je u prvoj fazi obuhvatila Japan, Koreju i Hong Kong, tržišta koja su prije pandemije COVID-19 prednjačila kao emitivna tržišta prema Hrvatskoj i Dubrovniku. Međutim, s izuzetkom Koreje, ta tržišta se najsporije oporavljaju, djelomično i zbog još uvijek manjeg broja letova prema Europi u usporedbi s razdobljem prije pandemije.

Od 22. do 26. travnja, roadshow je okupio ključne dionike i profesionalce u turističkoj industriji Tokija, Seoula i Hong Konga. U suradnji s partnerima kao što su Intours, Nacionalni park Plitvička jezera, Turističke zajednice grada Zagreba, Ljubljane i Čakovca, direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miroslav Drašković, predstavio je raznoliku turističku ponudu Dubrovnika. „Ovaj događaj je pružio iznimnu platformu za povezivanje s ključnim profesionalcima u turističkoj industriji u regiji Azije, a posebno je zanimljivo zbog velikih tržišta koja i dalje preferiraju paket aranžmane turoperatora. Iako boravci nisu dugi, u Dubrovniku su ipak najduži. Važno nam je osigurati dolaske u Dubrovnik tijekom cijele godine, uključujući  jesenje i zimske mjesece. Sudjelovanje na ovom roadshowu smatramo ključnim, a planiramo nastaviti s takvim angažmanom i ubuduće.".,  izjavio je Miroslav Drašković.

Tijekom prezentacija, oko 90 sudionika dobilo je uvid u širok spektar turističkih ponuda, uključujući UNESCO-ve svjetske baštine, mogućnosti za avanturistička putovanja, raznolike opcije smještaja, gastronomska iskustva i kulturne čari. Događaj je istaknuo rastući interes za turizam Balkana među azijskim tržištima. Nakon svake prezentacije u tri grada, uručena su i tri nagradna boravka u Hotelu Palace Dubrovnik, Hotelu Rixos Premium te Hotelu Lero.

Serija prezentacija će se nastaviti u jesen, na tržištima Indonezije, Tajvana, Filipina i Malezije. Sva navedena tržišta su cjelogodišnja, a promocija turističke ponude Dubrovnika posebno će se temeljiti na naglašavanju putovanja u periodu od 1. studenog do 1. svibnja. Također, napominjemo kako će od lipnja biti direktni letovi iz Koreje za Zagreb, što dodatno potiče turističke aktivnosti iz tog područja.

Popularni Članci