Dubrovčanin zatečen procedurom za raskid ugovora s teleoperaterom: 'Može li pokojnik uskrsnuti?'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: © FotolEdhar - Fotolia.com
Nakon smrti djeda teleoperater je za raskid ugovora tražio smrtni list koji nije stariji od 45 dana. Je li pokojnik mogao uskrsnuti, pitao je začuđeni nasljednik...

Pokušao sam raskinuti ugovor koji je djed produljio s Vipnetom otprilike mjesec dana prije nego što je umro, započinje svoju priču za 24 sata Dubrovčanin kojemu su u poslovnici rekli da ne može raskinuti ugovor bez originalnog smrtnog lista, a kad je nazvao službu za korisnike, objasnili su da ipak može poslati skenirani, požalio se Dubrovčanin za 24sata.hr.

- Poslao sam dokumente koje su tražili i dobio odgovor da raskid može zatražiti samo platežno odgovorna osoba. Ponovio sam da je taj čovjek preminuo pa su rekli da pošaljem skeniranu svoju osobnu, zahtjev za raskid i smrtni list koji ne smije biti stariji od 45 dana - prenosi čovjek besmislen zahtjev i pita misle li da pokojnik može uskrsnuti kao Isus?

Bila je to pogreška

U Vipnetu odgovaraju kako su ugovor raskinuli bez naplate naknade za prijevremeni raskid.

- Pojašnjenja da smrtni list ne smije biti stariji od 45 dana je nenamjerni propust zbog kojeg se ispričavamo. Smrtni list se prihvaća neovisno o tome kad je izdan - odgovorili su nam. U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) kažu da se u slučaju smrti pretplatnika smatra da su nasljednici, odnosno članovi zajedničkog kućanstva izrazili volju za nastavkom pretplatničkog ugovora ako se nastave koristiti ugovorenim uslugama.

- Ako ne žele koristiti uslugu, mogu prekinuti ugovor bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid. Operator je ugovor dužan raskinuti u roku od 12 radnih dana od zaprimanja zahtjeva za raskid. Prije raskida usluge treba dokumente kako bi mogao neosporno utvrditi identitet podnositelja zahtjeva te dokaz o smrti vlasnika (smrtni list). Ako usluga nije korištena nakon smrti pretplatnika, operator nema osnove za naplatu računa te eventualno izdani računi moraju biti stornirani. Ako korisnik ima probleme s raskidom usluge, može se obratiti HAKOM-u. Ako ima prigovor na ispostavljene račune, treba se obratiti operatoru. Ne riješi li problem, treba pisati prigovor operatorovu povjerenstvu za zaštitu potrošača. Ako ni tad ne bude zadovoljan odgovorom i rješenjem problema, može se u trećem stupnju obratiti HAKOM-u - objašnjavaju.

U Ministarstvu uprave, pak, kažu kako je sve manja potreba za papirnatim ispravama.

Elektronički zapisi dovoljni

- Elektronički zapisi dostupni u sustavu e-Građani su javne isprave. Trenutačno je tako dostupna 41 usluga, a broj se stalno povećava. Zahvaljujući umrežavanju sustava, u prosincu će u sustavu e-Građani biti dostupna i usluga e-Novorođenče kako bi roditelji bez obilaženja različitih adresa, mogli prijaviti svoje dijete jednim klikom - kažu u Ministarstvu uprave za 24sata.hr.

Popularni Članci