Dubrovački hotelijeri bilježe porast, ali i traže mjere od Vlade

Autor: Maro Prizmić
Ministar turizma Darko Lorencin na oštre kritike o lošoj sezoni, spominjanje 'srpanjskih rupa', kaže 'kako će ovaj vikend biti udaran'! Hotelijeri od vlade traže hitne mjere, a gosti koji nisu u luksuznim hotelima bauljaju okolo, tražeći neke sadržaje. Ipak, u prvih šest mjeseci 2014. godine u Dubrovniku je ostvareno 317 669 turističkih dolazaka i 1 042 168 noćenja, što je povećanje od 11 posto u dolascima i devet posto u noćenjima, a što dovoljno govori kako u Dubrovniku nikakvih rupa nema.

- Sve radnje su na vrijeme poduzete. Sad su pripremljene veće aktivnosti i mjere za postsezonu. Evo, ovaj vikend je udaran. Pomak je došao do ovaj tjedan, dva. Oni turisti koji nam dolaze tjedan dva ranije sad će doći tjedan, dva kasnije. Očekujemo dobar kolovoz, dobre su najave za rujan, a isto tako i za listopad - rekao je ministar za Media Servis.
Hotelijeri su ogorčeni i javno traže hitne mjere vlade, prije svega smanjenja PDV-a i nove strategije, a Lorencin spominje ' veće aktivnosti i mjere za postsezonu', a promjene tek za rujan.

Hoteli grupacije Adriatic Luxury hotels na dubrovačkom području (Hotel Excelsior, Grand Vila Argentina, Hotel Bellevue, Hotel Dubrovnik Palace, Hotel Croatia i Hotel Kompas) od početka godine bilježe porast neto prihoda u svim hotelima u odnosu na prethodnu godinu unatoč povećanju stopa PDV-a u turizmu ove godine –rekla je za Dubrovački Dnevnik PR menadžerica grupacije, Zrinka Marinović.

Najveća potražnja je za luksuznim apartmanima naših visokokategornika, te vilama u sklopu ALH. Srpanjske rupe u hotelima ALH nema, dapače, bilježimo porast prihoda u odnosu na prethodnu godinu, dodala je.

Stručnjaci smatraju kako treba smisliti nove sadržaje i kad je loše vrijeme, a kod nas se sve bazira na klasičnoj priči 'sunce i more'. Hotelijeri smatraju da nam trebaju i jake hotelske kuće, a ne samo 'zimmer frei'.

Hotelijeri, pa tako i u grupaciji Adriatic Luxury hotels, smatraju kako je našem turizmu potrebna dugoročna strategija, a potrebna je i stabilna porezna politika kao i jasna i dugoročna politika subvencija  kako bi potencijani investitori mogli izraditi plan isplativosti investicija na dulji vremenski rok.

Popularni Članci