ANDRO VLAHUŠIĆ: HNS će organizirati peticiju 'Jeftini letovi, ne skupe zgrade!'

Autor: Nikša Klečak
Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković koji je bio u dvodnevnom posjetu Dubrovniku i okolici, sastao se danas i s dubrovačkim gradonačelnikom Androm Vlahušićem s kojim je razgovarao o projektima od gradske važnosti.

Vlahušić je tom prigodom istaknuo važnost gradskog projekta subvencioniranja zračnog prijevoza iz Dubrovnika za Zagreb te je od ministra Butkovića zatražio pomoć pri komunikaciji s nacionalnim prijevoznikom Croatia Airlines u zahtjevu da Grad Dubrovnik otkupi 20 posto svih godišnjih karata na liniji Dubrovnik – Zagreb.

Gradonačelnik je istaknuo kako je navedena radnja bitna da bi se građanima Dubrovnika ali i svim stanovnicima općina od Stona do Prevlake prometna izoliranost naše Županije kompenzirala jeftinijom zrakoplovnom kartom.

Kontingent od 20 posto zrakoplovnih karata građanima Grada i Županije

Ministar mu je, prema njegovim riječima, dao potporu i rekao kako kao ministar odgovoran za Croatia Airlines može apelirati na Upravu i pronaći rješenje na obostranu korist pa tako i rješenje u kupnji 20 posto karata po nižim cijenama.

Grad Dubrovnik će s kontingentom zrakoplovnih karata biti servis građanima Grada i  okolnih općina po pitanju subvencioniranja letova. Svi smo u istim problemima, i oni iz Dubrovnika i oni iz Konavala,' rekao je gradonačelnik Vlahušić.

'Upravo će iz tog razloga HNS pokrenuti potpisivanje peticije pod nazivom 'Jeftini letovi, ne skupe zgrade!'. Što će nam velike zgrade zračne luke ako naši građani plaćaju enormnu cijenu zrakoplovnih karata, pita se Vlahušić,' te zaključuje kako građani Dubrovnika i Županije imaju pravo letjeti jeftinije.

Tri kilometra ceste od Mosta do Ilijine glavice rade sedam godina, do aerodroma će doći za 77

Gradonačelnik je prilikom ministrova posjeta također iskazao nezadovoljstvo sporošću Hrvatskih cesta koje sedam godina grade tri kilometra ceste. Cestu od vitalne važnosti iz Dubrovnika za zračnu luku bi ovim tempom gradili 77 godina, a pitanje je bi li tada bila dovršena.

Ministar, njegovi pomoćnici i gradonačelnik se nisu zadržali na zraku i kopnu, nego su se dotaknuli i mora gdje je spomenuto rješenje komunalne lučice ali i korištenje komunalnog priveza u komercijalne svrhe. Nelogično je da komercijalni brod plaća jednaku naknadu za vez kao ribar ili vlasnik broda kojeg koristi u privatne svrhe. Komercijalni brod na ovaj način godišnju naknadu za vez isplati u jednom danu, a pritom ljudi koji bi bili stvarni korisnici komunalne lučice nemaju mjesta i svoj vez čekaju godinama.

Popularni Članci