/* */

VEĆ 13 GODINA BEZ PRAVDE Treći put se sudi za nesreću u kojoj je život izgubila Ivana Obad

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Željko Tutnjević

Treći put sudi se Marinu Čolaku i Daliboru Opačku, koji su u studenom 2010. izazvali prometnu nesreću na autocesti Zagreb-Rijeka u kojoj je poginula 20-godišnja Ivana Obad. 

Suđenje dvojici nekadašnjih dobrih prijatelja, Daliboru Opačku i Marinu Čolaku na Županijskom sudu u Zagrebu počelo je u siječnju prošle godine. Obojica su odbacila krivnju optužujući onoga drugoga za izazivanje prometne nesreće. 

Prema optužnici Čolak i Opačak su se utrkivali 5. studenoga 2010. u 12.20 sati na autocesti Rijeka - Zagreb u smjeru Rijeke. Čolak je vozio Ferrari 360 Modena, a Opačak tehnički neispravan Nissan 350Z, pišu 24sata

Kod Bosiljeva, Ferrari u kojem je s Čolakom bila Dubrovkinja dotaknuo je Nissan nakon što je skrenuo u njegovu traku. Ferrari se zanio, sletio s ceste i više puta prevrnuo, a zbog činjenice da nije bio vezan, Čolak je ispao iz auta i zadobio potres mozga, prijelom obje čeljusti i nosa, dok je Ivana ostala zarobljena u zapaljenom vozilu i poginula. 

Optužnica protiv obojice je podignuta 2012. godine, a 2015. godine obojica su osuđena na tri godine zatvora. Nakon što je Županijski sud u Rijeci 2018. godine poništio presudu, suđenje je krenulo ispočetka na zagrebačkom Općinskom kaznenom sudu, ali se ubrzo sud proglasio nenadležnim pa je spis završio na karlovačkom Županijskom sudu.

Odlukom Vrhovnog suda predmet je 2020. godine delegiran na zagrebački Županijski sud.

- Jedan mladi ljudski život nepovratno je izgubljen no ni Čolak ni Opačak, niti ovaj sud nisu krivi što je od toga prošlo više od 11 godina. Sud smatra kako nema svrhe izreći strožu kaznu od ove koja je izrečena - rekla je u lipnju 2021. godine sutkinja Županijskog suda u Zagrebu Koraljka Bumči obrazlažući nepravomoćnu presudu kojom je Opačka oslobodila krivnje, a Čolaka osudila na kaznu zatvora manju od zakonskog minimuma.

Tijekom postupka vještaci su utvrdili kako brzina nije uzročno-posljedično povezana sa samom prometnom nesrećom. Da su obojica vozila 130 kilometara na sat posljedice bi, nakon kontakta dva auta, bile iste, rekli su vještaci.

Stoga je Opačak, koji je u trenutku prometne nesreće vozio 205 kilometara na sat nepravomoćno oslobođen. Županijsko državno odvjetništvo time nije bilo zadovoljno jer su smatrali kako su obojica odgovorni za prometnu nesreću i smrtnu posljedicu. 

Popularni Članci