test

OSUĐENI! Čolak i Opačak dobili kazne zatvora zbog smrti Ivane Obad

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Marin Čolak danas je na zagrebačkom Županijskom sudu osuđen na šest godina zatvora, a Dalibor Opačak na pet godina zbog prometne nesreće u kojoj je prije 13 godina poginula Ivana Obad (20). Presuda je nepravomoćna. Prepratit će ih u Remetinec odmah. Čolak je ranije bio nepravomoćno osuđen na dvije godine zatvora, no tu je presudu u srpnju 2022. ukinuo Visoki kazneni sud.

Njima je ovo bilo treće suđenje, a počelo je u ožujku. Sudilo im se zbog toga što su u studenom 2010. izazvali prometnu nesreću na autocesti Zagreb-Rijeka u kojoj je poginula 20-godišnja Ivana Obad. Čolak je posljednjom presudom bio osuđen na dvije godine zatvora, dok je Opačak bio oslobođen krivnje. No Državno odvjetništvo se žalilo na presudu pa je Visoki kazneni sud sada naložio novo suđenje, piše Index.

Kako je pisalo u optužnici, Čolak se 5. studenog 2010. u 12:20 Ferrarijem kretao autocestom A6 iz smjera Zagreba prema Rijeci lijevim prometnim trakom brzinom od 181.5 kilometara na sat, dok se Opačak kretao desnim trakom u svojem Nissanu 350. Čolak je, tvrdilo je tužiteljstvo, započeo prelazak iz lijevog u desni prometni trak a da se nije uvjerio kako to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu.

Opačak je, vozeći brzinom od 205.3 kilometra na sat, započeo kočiti, no nije mogao smanjiti brzinu na vrijeme pa su se automobili okrznuli. Nissan je prednjim lijevim kotačem dotaknuo stražnji desni kotač Ferrarija, nakon čega je taj dodir destabilizirao Ferrari, koji se počeo nekontrolirano kretati te je sletio desno izvan kolnika. Automobil se prevrnuo i zapalio, pri čemu je poginula suvozačica Ivana Obad.

Iznoseći obranu u ranijem suđenju, Čolak je naglasio da je neposredno prije sudara vozio iza Forda Hrvoja Petrovića na pristojnoj udaljenosti po desnom traku i djelomično po desnom zaustavnom traku.

"Mislim da do prometne nesreće ne bi došlo da me Opačkov Nissan nije udario u zadnji desni kotač. Da je Opačak držao potrebni razmak, do svega ovoga ne bi došlo i prometna nesreća se ne bi dogodila. Ne mogu prihvatiti da netko tko je, poput mene, jedva ostao živ bude kriv za nesreću", kazao je Čolak.

Opačak je u svojoj obrani rekao da se neposredno prije nesreće svojim Nissanom kretao desnim trakom, dok je za Čolaka ustvrdio da je upravljao Ferrarijem lijevim prometnim trakom.

"Odjednom sam primijetio da je Čolakov Ferrari ispred mene. Micao sam se udesno i stiskao kočnicu. Pomislio sam da će se Čolak odvesti na travnati dio, no auto mu se prepriječio, udario u rubnik, odletio u trak i eksplodirao. Žao mi je što se sve ovo dogodilo", iznio je svoje viđenje nesreće Opačak.

Prometni vještak Zvonko Ivašić je na jednoj raspravi na ranijem suđenju ustvrdio da se Opačak kretao desnim trakom brzinom od 205 kilometara na sat, dok je Čolak upravljao lijevim trakom brzinom od 181 kilometra na sat. Obojica vozača, smatra Ivašić, mogla su proći zavoj da nije došlo do kontakta između njihovih vozila.

Popularni Članci