GRADSKA UPRAVA 'Spremni smo biti domaćini SP u rukometu, zbog izgradnje nove dvorane nećemo rušiti postojeću'

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Aida Čakić
Nakon što se Hrvatska kandidirala za organizaciju Svjetskog rukometnog prvenstva 2025.godine, Grad Dubrovnik iskazao je spremnost preuzeti ulogu jednog od gradova domaćina, piše u priopćenju gradske uprave.

Ostatak priopćenja pročitajte u cijelosti 

"Organizacija takvog događanja uključuje i izgradnju nove sportske dvorane, a koja će nakon što je Upravni odbor Svjetske rukometne federacije (IHF) prihvatio kandidaturu Hrvatske, biti izgrađena do početka svjetske smotre rukometaša.

Nova dvorana kapaciteta 5000 gledatelja gradit će se uz postojeću u Gospinom polju i to kao multifunkcionalna. Osim za organizaciju sportskih događaja, imat će sve uvjete za održavanje raznolikih sadržaja poput koncerata, kongresa i sajmova, a upravo jedan takav multifunkcionalni prostor nedostaje Dubrovniku. Svi preduvjeti za izgradnju ovakvog sportskog objekta sadržani su u prostorno-planskoj dokumentaciji.

Važno je naglasiti da se zbog izgradnje nove neće rušiti postojeća dvorana u Gospinom polju. Naime, kao što je i najavljeno, ove godine kreće energetska obnova dvorane europskim sredstvima, a već iduće godine u planu je i obnova unutrašnjosti.

Uz postojeća ulaganja u sportsku infrastrukturu, izgradnjom nove multifunkcionalne dvorane, Dubrovnik postaje pozornica za brojna domaća, ali i druga velika sportska natjecanja, ne samo rukometna.

Podsjetimo, ova je gradska uprava, po prvi put u zadnja četiri desetljeća, pokrenula je ciklus ulaganja u sportsku infrastrukturu. Tako je do sada obnovljeno nogometno igralište u Gospinu polju, judo dvorana u Novoj Mokošici, prostori jedriličarskog kluba Orsan, a u pripremi je i gradnja tenis dvorane na Lapadu. Svim ulaganjima prethodilo je donošenje Strategije razvoja sporta i sportske infrastrukture, a ista je bila i dijelom programa kojim je ova gradska uprava dobila povjerenje građana na posljednjim izborima." - napisali su iz gradske uprave.

Popularni Članci