MIT JE KAKO ŽENE NE MOGU USPJETI Evo tko se krije iza organizacije izbora Najljepše mame Hrvatske!
Izbor za najljepšu mamu Hrvatske jedna je od, u posljednje vrijeme, najuspješnijih i najprepoznatljivijih izbora ljepote koji ima i svoj humanitarni karakter te promiče pozitivne vrijednosti i naglašava vrijednu ulogu majke u obitelji i društvu.
Zanimljiv je posebno i ženama s krajnjeg juga Hrvatske s obzirom na to kako je pobjednica prvog izbora bila Dubrovkinja. Ekipa Dubrovačkog dnevnika razgovarala je s organizatoricom i vlasnicom licence Izbora za najljepšu mamu Hrvatske Majom Gnjidić Verdecchia, inače rođenom Šibenčankom koju je ljubav odvela u Italiju, koja je kazala kako je došla na tu ideju i kako je ova hvalevrijedna akcija zaživjela.
Gnjidić Verdecchia i sama se okušala u izborima ljepote, a nakon osvojene lente ‘Miss Mamma Italiana in crociera’ 2010. godine, ulazi u organizaciju iste i postaje odgovorna osoba za regiju u kojoj živi. Angažman u Italiji, Maju je inspirirao idejom da istu organizaciju pokuša dovesti u Hrvatsku. Grad Šibenik u suradnji s Turističkom zajednicom s veseljem je prihvatio njezinu ideju i pružio punu podršku. Ovo nije jedini projekt kojeg uspješna Šibenčanka provodi, a kroz osmijeh odgovara kako je tajna njenog uspjeha u sigurnom, ponekad čak i strogom stavu te kreativnosti, ali i napornom radu.
„Treba imati siguran, a ponekad i vrlo strog stav. Klijentu treba pružiti sigurnost no uz sve to treba biti kreativan, ponuditi ono sto drugi nemaju, istaknuti se po nečemu drugačijem. Uz sve to treba biti komunikativan i dostupan 24 sata na dan, sedam dana u tjednu,“ tvrdi ona te dodaje kako joj neizmjernu podršku u njenim poslovnim pothvatima daje upravo obitelj.
Gnjidić Verdecchia nije samo lijepa žena i nositeljica krune "naj mame", ona je uspješna poslovna žena, vlasnica tvrtke koja se bavi turističkom promidžbom teritorija i autohtonih proizvoda. Zanimljivo je kako, premda je uspješna poslovna žena, nema svoju internetsku stranicu jer joj, kako tvrdi, ne treba. Maja ističe kako, njezina reklama 'putuje' od klijenta do klijenta koji su zadovoljni takvim načinom poslovanja te da joj se klijenti sami vrlo često prvi obrate. Kako kaže, upravo je klijent u središtu poslovanja i za njega, kako tvrdi, ne bi ništa trebalo biti teško napraviti. Vjeruje kako su upravo iz tog razloga korisnici usluga zadovoljni njezinim radom.
Kako je gastroturizam jedan od selektivnih oblika turizma koji je u posljednjih nekoliko godina u svijetu u znatnom porastu i time je postao jedan od najdinamičnijih segmenata turizma jer potiče lokalni, regionalni i nacionalni gospodarski razvoj, ljubav prema autohtonom, dovela je do suradnje sa švedskim vlasnicima vinarije Cantina Volverino. U njoj je Gnjidić Verdecchia voditeljica i proizvođačica pet vrsta vina od tri vrste grožđa, od kojih su dvije nagrađene u kategoriji srednje-visoko kvalitetno vino. Talijanski vodič vina Gambero Rosso 2018 uvrstio je rosè kao najbolje vino u kategoriji u odnosu kvaliteta-cijena. Uz to, La Civetta Rossa, sorta Montepulciano, je osvojila nagradu 'Dvije čaše' u istom vodiču.
Svestrana i poduzetna Maja otkrila je kako vina osobno proizvodi što je ujedno i garant svih standarda koje kvalitetno vino treba imati.
Kako sama kaže, dug je bio put ka ostvarenju švedskog sna, no upornost i vjerovanje u ono što radi se isplatila kad je 2009. godine uspjela za tvrtku dobiti nepovratna sredstva iz Europskih fondova u iznosu od 400 tisuća eura, što govori o samoj kvaliteti i viziji projekta. Sama regija Marche u kojoj živi više puta je slala na razna predavanja i edukacije kako bi bila poticaj mladima. Zanimljivo je i to kako se vina ne filtriraju što se može vidjeti i golim okom, a okus je pun, bez pretjeranih dodataka kemijskih sredstava.
Sve ovo Gnjidić Verdecchiju je dovelo u sami vrh uspješnih poslovnih žena, tako da danas surađuje s istaknutim imenima, a smatra kako je odlične rezultate postigla upravo iz razloga što joj je klijent uvijek na prvom mjestu i u centru poslovanja.
„Prije nekoliko godina, imala sam u jednoj vili gosta koji nije anoniman u europskoj ekonomiji, a koji je imao želju da se njemu i supruzi pridružim svaki dan na zajedničkoj kavi. Iako bi nekima bilo suludo piti kavu svaki dan s gostom pored svog posla, ja sam svoje vrijeme uložila u njih. Pričali smo o ekonomiji, kulturi, gastronomiji. Sam čin moje dostupnosti, ali i bolje upoznavanje teritorija i bogatstva ovog kraja, naveo je goste da se vraćaju već dugi niz godina u istu vilu,“ tvrdi ova uspješna žena.
U svojoj turističkoj firmi za najam luksuznih kuća za odmor i angažman kao voditeljice vinarije nije ostala anonimna ni našim poslovnjacima pa tako ima ponude i iz naše županije, kaže nam Maja.
Cjelokupnu ponudu vina možete pogledati OVDJE.