test

Kako u 5 koraka zaustaviti žudnju za slatkim?

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: pexels
Ako znate da volite slatko i cijeli život se borite s tim židnjama, možda ne bi bilo loše da šećer izbacite i tako se borite s time. Naime, šećer ne samo da izaziva ovisnost i nije zdrav nego koči i mršavljenje, ako vam je to cilj. U nastavku je pet jednostavnih savjeta za eliminaciju žudnje za slatkim.

Ne smanjujte slatko, izbacite ga

Nažalost, nema druge ako se želite riješiti žudnje za slatkim. “Baš kao što pušač ponovno postane ovisan nakon jednog dima, tako je nekima i sa šećerom”, kaže dr. Thompson.

Liječnica preporuča da si postavite jasnu granicu koju nećete prekoračiti što se šećera tiče. “Neće vam dugo trebati da žudnja za šećerom prestane”, kaže.

Srećom, nećete se morati odreći svih slatkih stvari, dr. Thompson govori o dodanom šećeru, prirodni šećeri su u redu, posebno u svježem voći jer je ono i puno vlakana koja usporavanju probavljanje, zbog čega ste dulje siti.

Izbjegavajte umjetne zaslađivače

“Naši okusni pupoljci direktno su povezani s centrima za ovisnost u mozgu. Kada ih aktivirate umjetnim zaslađivačima, od kojih su neki i do 600 puta slađi od šećera, održavate žudnju za slatkim na životu. Osim toga, umjetni zaslaivači uzrokuju i disbalans u crijevnom mikrobiomu, što pad dovodi do loše regulacije glukoze i inzulina”, kaže dr. Thompson.

Izdržite dva tjedna

Svaki okusni pupoljak u dva tjedna će odumrijeti i zamijenit će ga novi. Stoga, nakon što okusne pupoljke prestanete napadati umjetnim sladilima, sve što ćete pojesti nakon ta dva tjedna bit će vam slađe samo po sebi.

Jedite dovoljno hrane koju vaše tijelo treba

To se posebno odnosi na proteine i povrće. To vam treba kako biste se osjećali sito, a kada ste siti manje je vjerojatno da će se javiti žudnja za slatkim.

Neka vam hrana bude jednostavna

Pojednostavite si proces. Jednostavni recepti otklonit će žudnju za slatkim, a istovremeno ćete mršavjeti i postajati zdraviji, piše Eat this.

Popularni Članci