Lansiran novi hrvatski nacionalni turistički portal: Ako date ljudima informaciju, oni će doći!

Autor: dubrovackidnevnik.hr
Portal www.total-croatia.com nova je digitalna web platforma, predstavljena danas u Dubrovniku, s više od 130 podstranica koja objedinjuje ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 svjetskih jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski ali i hrvatski, čiju su vrijednost već prepoznale eminentne turističke kompanije u našoj zemlji. 

Svi oni koji planiraju odmor u Hrvatskoj, odsad će s lakoćom i na jednom mjestu moći pronaći sve potrebne i korisne informacije – i to na svom jeziku - na novom hrvatskom turističkom portalu koji, zajedno s nagrađenom Viber zajednicom Total Croatia Travel Info, predstavlja svojevrsnu virtualnu recepciju Hrvatske.

Uz osnivača Paul Bradburyja za portal pišu izvrsni novinari i spisatelji poput Marca Rowlandsa, bivšeg novinara engleskog Guardiana i Time Out Croatia;  Morane Zibar, zvijezde HTV-og kviza Potjera i gastroblogerice, Nikole Pezića, antropologa, prevoditelja i osnivača Eat Istria i mnogi drugi.  Ovaj jedinstveni projekt već su prepoznale eminentne tvrtke poput Sunčanog Hvara, Hilton Hotels iz Zagreba, Falkensteiner Hotels and Residences, Punta Skala; Savills Real Estate iz Dubrovnika; Adriatic Weddings Croatia; Algebre, a upravo su u tijeku razgovori i s ostalim  zainteresiranim turističkim kompanijama i malim poduzetnicima u pojedinim destinacijama. 

Cilj novog turističkog portala je da pravilnim planiranjem ključnih riječi i korištenjem ostalih Google alata, informacije objavljene na portalu www.total-croatia.com postanu prvi izbor posjetiteljima u planiranju odmora u Hrvatskoj, a shodno tome, sam portal kao najbolja rangirana web stranica o hrvatskom turizmu na Googleu na stranim jezicima.

Na današnjoj press konferenciji, Paul Bradbury  istaknuo je kako portal www.total-croatia.com nudi najbolje i pravovremene turističke informacije o Hrvatskoj te odgovore na pitanja o kojima posjetitelji koji dolaze u Hrvatsku žele znati više i to na njihovom jeziku.

‘Stvaramo izuzetno zanimljiv sadržaj o Hrvatskoj koju promatramo očima posjetitelja, a pri tom koristimo lokalno znanje i savjete’, naglasio je Bradbury te dodao kako na portalu posjetitelji mogu pronaći neke od osnovnih podatak koji turistima trebaju poput kupnje autobusnih karata, kojom valutom se plaća u Hrvatskoj, gdje s može kupiti maslinovo ulje te informacijama o stanju koronavirusa.

'Ako date ljudima informaciju, oni će doći. To je jednostavno tako. Dajte ljudima što žele, to je uvijek bio naš moto. Također, turisti će uvijek rado dolaziti ako im nešto objasnite na njihovom jeziku', istaknuo je Paul Bradbury.

On je naglasio kako je misija portala zasnovan na tri temelja komunikaciji, inovaciji i autentičnosti. Bradbury je posebno pohvalio projekt digitalnih nomada koji je realizirao s dubrovačkom Turističkom zajednicom i Gradom Dubrovnikom.

Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak, dobitnik ovogodišnje nagrade međunarodnog Grand PRixa HUOJ-a za krizno komuniciranje za projekt „Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu“, agencije Manjgura i tvrtke Mediacor za klijenta TOTAL CROATIA NEWS naglasio je važnost korištenja novih digitalnih komunikacijskih alata u turističkoj branši posebno u vrijeme aktualne krize prouzročene koronavirusom.

‘Prošle godine cijeli svijet se po prvi puta suočio s izazovima COVIDa-19, no, bez obzira na pandemiju svijet nije stao i svi turisti koji su željeli posjetiti Hrvatsku , našli su put kako i kada doći. Viber zajednica Total Croatia Travel Info bila je neprocjenjiv izvor podataka za sve goste koji su pravovremeno dobili sve nužne i točne informacije i odgovore na pitanja na svom jeziku i u realnom vremenu bez obzira da li su se javili iz New Yorka, Toronta ili Budimpešte. Uz izuzetno iskustvo rada s Viber zajednicom, ovaj turistički portal Total Croatia je dodatni iskorak jer idemo u susret svima koji uopće razmišljaju doći u Hrvatsku, koristeći moderne digitalne komunikacijske alate. Paul stvara platformu kakvu treba turizam 21. stoljeća!’, zaključio je Krešimir Macan.

Lansiranje novog nacionalnog turističkog portala u Hrvatskoj – sve o hrvatskim destinacijama na 15 svjetskih jezika from VSP VIDEO - DUBROVNIK on Vimeo.

Popularni Članci