Goran Štrok o dubrovačkom turizmu: Na Stradunu moraju biti veliki brendovi, a ne kineski suveniri
Nakon sedam godina hrvatski hotelijer i poduzetnik Goran Štrok vraća se na domaću poslovnu scenu.
Godine 2011. prodao je niz dubrovačkih hotela i odselio u London gdje je radio kao neovisni savjetnik tvrtkama za gradnju postrojenja i građevinskim kompanijama, sudjelujući tako u dogovaranju projekata ukupno vrijednih više od milijarde dolara. Povratak u Hrvatsku sada obilježava investicijom od gotovo 16 milijuna eura, gradnjom luksuznog eko resorta T-Nest (Teslinog gnijezda) u blizini Lovinca u Lici. Pripremni radovi počeli su lani u svibnju po ishođenju građevinske dozvole, sada su u punom jeku, a završetak se očekuje najesen. Na početku razgovora otkrio nam je nešto zanimljivo.
Štrok je prokomentirao izazove u turizmu s kojima se Hrvatska danas suočava i predložio na čemu treba poraditi.
"U Dubrovniku sam svima govorio - ako hoćete da je Dubrovnik turistički grad s pet zvjezdica, čitava dubrovačka usluga mora biti na višoj razini. A ona ne traži samo dobru sobu i dobru hranu koju može bilo tko ponuditi. Dubrovnik mora dovesti na Stradun velike brendove, a ne kineske suvenire. Ljudi u prolazu dolaze popiti pivo i njih ne zanima umjetnost i renesansa, svejedno im je gdje pije to pivo, nemaju osjećaj za estetiku. Takve ste eliminirali, no zato ste dobili ljude koji cijene vaš grad, vašu uslugu, a vi ste tako više zaradili i grad lakše diše. Čitava zemlja tom filozofijom piše profit za nekoliko milijardi više, manje je ekscesa, manje nesreća i gužvi," kaoazo je Goran Štrok za Poslovni.hr.